AndroidHealthClinic

Wat vind jij het grootste nadeel van kuren?

Bezoekers in dit topic

Ik kuur dan wel niet en het mag voorspelbaar drinken (maar toch wil ik het kwijt) maar ik vind het grootste nadeel van kuren dat je tijdens je kuur niet mag drinken als je je gezondheid nog een beetje in acht wil houden. Nou hopen dat die anabolendesigners dit lezen en aan de tekentafel wat veilige roids gaan ontwerpen.

Jaja echt klote iedereen gaat lekker op stap en zelf moet je thuisblijven, want je weet dat als je gaat dat je toch geen nee kunt zeggen tegen alcohol.
 
Stemmingswisselingen, laatse week van kuur en nakuur, overdreven geilheid waar je soms gefrustreerd van raakt, zweten s'nachts, rusteloosheid.
 
puisten+ en dit zal ongetwijfeld van persoon tot persoon afhangen, voel ik me heel onrustig tijdens het kuren en zeker ook een verhoogde hartslag.
 
Grootste nadeel? Dat ik het voorlopig nog niet mag doen van mezelf...
 
Ik kuur dan wel niet en het mag voorspelbaar drinken (maar toch wil ik het kwijt) maar ik vind het grootste nadeel van kuren dat je tijdens je kuur niet mag drinken als je je gezondheid nog een beetje in acht wil houden. Nou hopen dat die anabolendesigners dit lezen en aan de tekentafel wat veilige roids gaan ontwerpen.

Grootste nadeel? Dat ik het voorlopig nog niet mag doen van mezelf...

Maagden hier niet posten aub:cool:
 
Jaja echt klote iedereen gaat lekker op stap en zelf moet je thuisblijven, want je weet dat als je gaat dat je toch geen nee kunt zeggen tegen alcohol.

Gewoon nee zeggen bro, dit doe ik zelfs als ik off ben!
Drink alleen op echt grote partys en op verjaardagen wat.
Als je ja kan zeggen tegen anabolen kun je mij niet wijsmaken dat je geen nee kan zeggen tegen alcohol :rolleyes:
 
Ik ga met Bodyfreakz mee. Zweten,overdreven geil en de rusteloosheid.
puisten verschilt per middel wat ik gebruik dus hou daar rekening mee
 
dat je off moet
 
Jaja echt klote iedereen gaat lekker op stap en zelf moet je thuisblijven, want je weet dat als je gaat dat je toch geen nee kunt zeggen tegen alcohol.

lekker uitgaan en lekker nee zeggen bro, want je moet de volgende dag gaan
bulken.;)
 
kuren? ik kuur helemaal niet.. ik gebruik gewoon :D
 
Het nadeel vind ik side's als:
Gyno (waar ik nog steeds last van heb)
Prostaatklachten, die waarschijnlijk aangewakkerd waren, door de Winny, en in mn 2e kuur, door de Test(Sust).

(Voor mij nooit geen Test, Winny of andere DHT hormonen meer, never!
Het worden in de toekomst, alleen nog maar Deca's + Dbollen!)

2e nadeel vind ik toch wel de hatelijke, jaloerse afkeer van de maatschappij, ik trek me er overigens weinig van aan, maar ik vind het storend, dat mensen je niet in je waarde laten, en zich bemoeien:

Familie maakt zich zorgen, willen je eraf hebben/
Andere mensen die trainen, vinden het makkelijk: en dat kan ik ook met ANABOLEN! :rolleyes:
Doe het dan, zieltje, en niet gaan huilen dat je iets achterloopt op mij.. Pff..:rolleyes:

Een groot nadeel vind ik ook, dat ik het nodig heb/niet tevreden ben met mn uiterlijk/volume/gewicht etc..

Het grootste nadeel van kuren, is dat ik het ongezond vindt!
Ook al ga je er verstandig mee om, je zult er niet ouder van worden, ook niet fitter en gezonder, naar mijn inziens.
 
@Ironmind,

Inderdaad, naast het kuren, over de anabolen-verhalen op straat.

Mensen hebben echt geen flauw idee wat het eigenlijk inhoud. Ze denken als je slikt/injecteert dat je gelijk de dag erop al een hulk bent.
"O zullen wel anabolen zijn" *gebaren maken met zogenaamd spuit in hand*
Ik kan me er kapot aan ergeren.. of ze 't nou tegen mij hebben of niet.

Stel ik geef ze voor de hele arena stieren aan AAS, d'r zal niet 1 zijn die ook maar iets aankomt in spiermassa. Zoals we allemaal weten, je moet nog extra meer geven in je workouts en zeer nice voedingspatroon hebben.
En dan nog hopen dat je groot wordt..

En inderdaad, bij mij was 't me vriendin dat me motivatie belemmerde.
"Ik vind het niet mooi meer zo groot".. ene kant motiveerd het me juist om haar te plagen nog groter te worden, andere kant ben je t een keer zat.
 
Elk nadeel heb z'n voordeel, maar bij kuren vertoont dat nadeel kuren, zodat het nadeel alleen maar nadeel heb.
Goeiemorgen trouwens.
 
Nadeel vind ik vocht toename in mijn gezicht, hierdoor zien mensen dat ik er weer in zit, hierdoor krijg je altijd opmerkingen van zit je er weer in.
Gelukkig hebben we nu arimidex hiervoor dat scheelt een hoop.
Een ander nadeel is dat ik altijd super trots ben in mijn kuur en daarna als ik uit de kuur ben, dan baal ik echt van me zelf en wil ik het liefst weer door kuren
 
Ik krijg een k*tgevoel tijdens mijn kuur rond de 6e week, omdat ik dan geen vooruitgang meer lijk te boeken.
De periode na de kuur, omdat ik dan minder gemotiveerd ben, hierdoor vaak baal van mijzelf en ik dan met een negatieve kijk naar mijn prestatie kijk. (ja ja, de dip)
Verder baal ik in het algemeen van mensen die geen verstand van AS hebben. Laatst op mijn verjaardag komt de vriendin van een maat van mij binnengestapt en gilt (letterlijk):"Zooo, zit jij aan de anabolen ofzo? Opgeblazen -weet ik wat ze zei-" (en dat terwijl ik al maanden -off- ben)
Die griet had bijna mijn avond verziekt. Wat een dom wicht. Ik heb er maar een draai aangegeven en gezegd dat ik het als een compliment zag en dat ik blij was dat ook zij zag dat ik er goed uit zag.
conclusie: ik erger me aan de onwetendheid (dommigheid) van mensen.


AAAARRRGH ik wil weer kuren! Ik zal jullie vermorzelen en verpletteren als het ongedierte wat jullie zijn. BEHOLD here comes 2hard2die.... :-)
 
Back
Naar boven