- Waardering
- 3.208
Ze zijn weer aan het veranderen, terwijl het gewoon prima was. Ben zelf niet zo te spreken over de nieuwe look.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook mijn grootste punt van kritiek, het brand gewoon in je ogen, veel te sterk contrast. Het grijs en oranje op de resultatenpagina vind ik ook niet mooi, maar daar stoor ik me minder aan.
Dat is ook mijn grootste punt van kritiek, het brand gewoon in je ogen, veel te sterk contrast. Het grijs en oranje op de resultatenpagina vind ik ook niet mooi, maar daar stoor ik me minder aan.
Ik vind 'm juist wel relaxed. En wat maakt het nou uit of het wat hoger contrast is dan voorheen. Nu vind je het k*t, over een week ben je er aan gewend..
Had ik dat nou niet net gezegd? Ik denk niet dat ik hier aan zal wennen, contrast bevalt me gewoon niet. Kunnen ze makkelijk oplossen door er een optie van te maken. Leuk dat jij het relaxed vindt, ik lees overal negatieve reacties, meer dan positieve.