Fitness Seller

Wat vind jij van de nieuwe look van Google?

Peiling Peiling Vind jij de nieuwe look van Google een verbetering?

• Totaal stemmers
    45

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Ze zijn weer aan het veranderen, terwijl het gewoon prima was. Ben zelf niet zo te spreken over de nieuwe look.

Nee vind die zwarte balk maar niks! Maar ze gaan van alles weer veranderen, de YouTube player wordt ook zwart/grijs dacht ik te lezen. Bovendien krijg je Google+, dat nieuwe sociale netwerk. Daar zal het wel wat mee te maken hebben! Ze gaven namelijk een tijdje terug aan dat ze nog meer wit op de pagina willen om alles nog overzichtelijker te maken! Zullen ze wel een blind iemand voor hebben aangenomen dan..

Hier op mn werk zie ik geen verschil.

Absoluut nee. Dat geverander altijd. Gaat er gewoon om dat het functioneel is. En vind het met alle extra kleuren enz nu alleen maar minder overzichtelijk geworden. Als ze zich zo graag creatief willen uiten kunnen ze beter een schilderij maken oid :o

Ik vind niet mooi

Alles verouderd na een tijdje hè :D

Ik vind het zeker een verbetering :thumbup: En af en toe moet je als bedrijf gewoon dingen veranderen

Hij werkt stuk sneller bij mij trouwens

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel mooi.

Hebben jullie al plaatjes gesleept vanaf je computer in de zoekbalk? Dan zoekt Google automatisch gerelateerde plaatjes! Kan trouwens ook vanaf een andere webpagina. Je moet wel HTML5 hebben, dus geen verouderde browser!

Vind em wel oké..

ik vind hem wel mooier

Looks kan me niet schelen, zolang het maar goed blijft werken.

Ik vind die zwarte balk niet veel beter..

Ik mis wat kleur.

Nyan cat to the rescue.

nyan_cat_gif_by_kodiakpaws-d3emqu1.gif

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind die zwarte balk niet veel beter..
Dat is ook mijn grootste punt van kritiek, het brand gewoon in je ogen, veel te sterk contrast. Het grijs en oranje op de resultatenpagina vind ik ook niet mooi, maar daar stoor ik me minder aan.

Google is gewoon in een emo-bui lijkt wel.

Dat is ook mijn grootste punt van kritiek, het brand gewoon in je ogen, veel te sterk contrast. Het grijs en oranje op de resultatenpagina vind ik ook niet mooi, maar daar stoor ik me minder aan.

Ik vind 'm juist wel relaxed. En wat maakt het nou uit of het wat hoger contrast is dan voorheen. Nu vind je het k*t, over een week ben je er aan gewend..

Conservatieve ouwe lul ben ik met mn 19 jaar.

Dont change a winning team.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind 'm juist wel relaxed. En wat maakt het nou uit of het wat hoger contrast is dan voorheen. Nu vind je het k*t, over een week ben je er aan gewend..

Had ik dat nou niet net gezegd? Ik denk niet dat ik hier aan zal wennen, contrast bevalt me gewoon niet. Kunnen ze makkelijk oplossen door er een optie van te maken. Leuk dat jij het relaxed vindt, ik lees overal negatieve reacties, meer dan positieve.

Had ik dat nou niet net gezegd? Ik denk niet dat ik hier aan zal wennen, contrast bevalt me gewoon niet. Kunnen ze makkelijk oplossen door er een optie van te maken. Leuk dat jij het relaxed vindt, ik lees overal negatieve reacties, meer dan positieve.

Ze zouden in ieder geval wel een 'Customize' button kunnen maken ja waarbij je zelf kan kiezen hoe je het inricht qua vormgeving en kleuren.

Terug
Naar boven