AndroidHealthClinic

Wat vind jij van de nieuwe look van Google?

Peiling Peiling Vind jij de nieuwe look van Google een verbetering?

• Totaal stemmers
    45
  • Topic Starter Topic Starter
Ze zouden in ieder geval wel een 'Customize' button kunnen maken ja waarbij je zelf kan kiezen hoe je het inricht qua vormgeving en kleuren.
Precies. Een soort iGoogle maar dan voor de klassieke pagina. Dan ben je innovatief aan het denken.

Nee vind die zwarte balk maar niks! Maar ze gaan van alles weer veranderen, de YouTube player wordt ook zwart/grijs dacht ik te lezen. Bovendien krijg je Google+, dat nieuwe sociale netwerk. Daar zal het wel wat mee te maken hebben! Ze gaven namelijk een tijdje terug aan dat ze nog meer wit op de pagina willen om alles nog overzichtelijker te maken! Zullen ze wel een blind iemand voor hebben aangenomen dan..
Ik wist niet dat google de strijd aan ging met facebook, leuk om te weten.

Tja de spanning van een nieuw social media platform is allang weg door de grote hoeveelheid verschillende platforms. Van wat ik heb gezien voegt Google+ wel wat leuke functionaliteiten toe, gebaseerd op de overige platforms. Met het slepen etc. is het wel mooi gebruiksvriendelijk enz., maar wie zit er nu nog te wachten op NOG een social media platform?

Maar goed, Google wil volgens mij overal aanwezig zijn. Misschien is het wel een succes, in dat geval krijgen ze toch hun gelijk. Maar het is nu een kwestie voor mij van 'eerst zien, dan geloven'.

zwarte balk huh? bij mij ziet google er hetzelfde uit.

enigste wat mij opgevallen is dat er een zwarte balk bovenaan gekomen is en dat de linken nu bovenaan de zoek resultaten staan ipv onder.

wat is er nog meer veranderd dan?

Dat is ook mijn grootste punt van kritiek, het brand gewoon in je ogen, veel te sterk contrast. Het grijs en oranje op de resultatenpagina vind ik ook niet mooi, maar daar stoor ik me minder aan.

Haha kom op man, overdrijven is ook een vak. Waar je je al niet druk om kan gaan maken.

Tja de spanning van een nieuw social media platform is allang weg door de grote hoeveelheid verschillende platforms. Van wat ik heb gezien voegt Google+ wel wat leuke functionaliteiten toe, gebaseerd op de overige platforms. Met het slepen etc. is het wel mooi gebruiksvriendelijk enz., maar wie zit er nu nog te wachten op NOG een social media platform?

Maar goed, Google wil volgens mij overal aanwezig zijn. Misschien is het wel een succes, in dat geval krijgen ze toch hun gelijk. Maar het is nu een kwestie voor mij van 'eerst zien, dan geloven'.

Ja idd. Voor veel mensen lijkt facebook gewoon prima te werken. En veel mensen waaronder ik hebben al eerder een overstap gemaakt, namelijk van hyves naar facebook en willen waarschijnlijk niet weer overstappen.

Hoe meer zwart hoe beter. Wit is zo storend voor mijn oog.

• Topic Starter Topic Starter
Haha kom op man, overdrijven is ook een vak. Waar je je al niet druk om kan gaan maken.

Druk maken??? Dit is gewoon feedback, mag het even?

Dus iemand die eerlijk zijn mening geeft overdrijft, ok. Sterk contrast stoort me gewoon, ik vermijd zulke sites dan ook.

In Firefox heb ik een theme waardoor de kleur(en) van mijn browser gelijk is aan de balk van Google. Dit had ik eerder dan dat de balk er was, dus ik moet zeggen dat het wel mooi aansluit.

Ik zie trouwens nergens een zwarte balk ???

dit heb ik ook regelmatig sinds gister :

Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 2 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.

wel jammer...

Volgens mij omdat het over meerdere servers gaat, jullie zullen het binnenkort wel zien veranderen.

Ik heb wel nieuwe layout, maar geen zwarte balk

qx85k9.png

Bij iGoogle trouwens wel, maar daar kun je thema veranderen als je wil

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven