MuscleMeat

Wat vind jij van mijn voeding ?

dutchstef

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Hey, ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn eet patroon

S'ochtends (8:30) eet ik een bord macaroni
nadat ik s'ochtends heb gegeten eet ik om het anderhalf uur 2 sneden bruin brood besmeerd met boter, met als beleg vleeswaren zoals ham, leverworst, leverkaas, grilworst enz.
gemiddel eet ik 8sneden brood op een dag ( 4broodjes ) tussen eet ik fruit zoals appels en banaan.
s'avonds eet ik groenten aardappels en een stukje vlees, ik eet altijd de helft van mijn bord leeg zodat ik de andere helft 2uur later kan eten

Mijn doel is om aan tekomen (massa kweken)

verder eet ik 1x perweek 500ml kwark met stukjes vruchten erdoor heen.

ik train minimaal 3x per week gemiddel 1:15uur per keer dat ik ga

Bedankt voor het lezen!

niet goed, echt slecht btw.
het enigste goede wat erin zit is regelmaat, je eet om de twee uur. verders is het belangrijk dat je aan je eiwit/koolhydraat en vet komt, je moet eerst flink gaan lezen en leren over voeding om je daar een weg in te banen. wat je nu eet is te weinig en niet voedbaar genoeg. begin te denken aan kipfilet, ei, shakes, volkoren brood, pasta's, brinta/havermout, liter melk per dag, 2 liter water per dag, vis, rijst en dat soort dingen.

Is nog een zooitje inderdaad.

ga deze stappen volgen:
1) ga de stickies lezen over voeding. Dat zal je al een heel stuk verder helpen
2) ga je caloriebehoefte uitrekenen (http://www.giantpt.com/voeding/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte)
3) Bepaal je doel (maar dat zal bulken zijn in jouw geval gok ik)
4) Maak een eetschema waarme je 20% meer cals eet dan je volgens je onderhoud nodig hebt
5) post je schema hier inclusief de bijbehorende E/K/V verhouding

Gebruik de DBB zoekfunctie om een goede voedingscalculator te vinden. Dat scheelt je een hoop werk.

Succes!

6-8 maaltijden om de 2-3 uur eten is alvast en tip

lees stickey

• Topic Starter Topic Starter
ik ga der van de week even goed nakijken! bedankt voor de reacties

Terug
Naar boven