MuscleMeat

wat vinden julie van mij schema

hardcore17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
175 cm groot
11% vet
73 kg

voeding is het belangrijkste wat er is dus graag jullie mening over mijn schema. train nu al een vier jaar en houd me ook al 3 jaar aan voedings schema's, vind zelf dat ik het aardig goed doe.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
wat we van jou vinden of van jouW schema?

• Topic Starter Topic Starter
Mij ken je niet dus dat word moelijk, dus graag over me voedings schema

Ik zie nog steeds staan "vraag over me"
wat moet ik over je vragen dan?

Schema is prima als je bij je eerste maaltijd nog wat meer eiwitten binnen krijgt.

Wat niet prima is, is je grammatica.

Maaare als je al 4 jaar traint dan gaat er wel iets fout ergens

Schema is prima als je bij je eerste maaltijd nog wat meer eiwitten binnen krijgt. Wat niet prima is, is je grammatica.

De t*ring zeg!
Kipfile......staan kippen in de file daarzo?
Yoghert......is het zo van: Yo, Gert Wilders!
En pindapasta, soort van tandpasta met smaak van pinda's??

Ja weet dat mijn gramatica niet goed is, heb dyslectie. Dankje voor je mening, zal nog wat eiwitten toevoegen aan me eerst maaltijd

Komt het samen met banaan-tandenborstel?

Komt het samen met banaan-tandenborstel?

Vast wel :o
BBB-LEANNE-800x278.png

Jammer dat het niv van DBB steeds meer zakt en mensen geflamed worden, vergeten dat jullie ooit ook deze vragen hebben gehad? Basis ziet er goed uit, kwestie van uit proberen en fine tunen voor de rest!

Jammer dat het niv van DBB steeds meer zakt en mensen geflamed worden, vergeten dat jullie ooit ook deze vragen hebben gehad? Basis ziet er goed uit, kwestie van uit proberen en fine tunen voor de rest!

Ja uncy Screw... tegenwoordig is het een competitie precies om de 'grappigste' flame te halen

De info die ik nog mis en die best wel belangrijk is om te zeggen of dit goed is of niet: wil je hiermee bulken/cleanbulken/cutten?

Mij doel is om voor de zomer nog 2 % vet kwijt te raken, me onderhoud is berekend maar werk dat ik met wat ik nu eet langzaam droger word. Dus ga dit zo nog een maandje vast houden, daarna kijk ik weer na me vet %

Mij doel is om voor de zomer nog 2 % vet kwijt te raken, me onderhoud is berekend maar werk dat ik met wat ik nu eet langzaam droger word. Dus ga dit zo nog een maandje vast houden, daarna kijk ik weer na me vet %

Nja...met dit antwoord geef je op je eigen vraag antwoord en is het je niet om advies te doen :o:rolleyes:

Succes ermee

Terug
Naar boven