XXL Nutrition

wat vinden jullie hiervan ??

• Topic Starter Topic Starter
heb eigelijk nog een laatse vraag ?? Als je last heb van een hele lichte gyno, egt heel klein... De middelen winstroll tabs en T3 geven toch geen mogelijkheid de gyno zich te ontwikkelen..?? t3 zoiezo niet want werkt via de schildklier en is voor vetverbranding, maar de winny geeft de gyno toch ook geen ontwikkels mogelijkheden ?

Ga je voeding en trainingsschema aanpassen en gebruik wat CEA

Hoe bedoel jen pas je voedingsschemaaan, die is al in orden, maar heb nog steeds geen antwoord op me vraag ?

t3 is een heel ander product dan clenbuterol die ook op een heel andere manier met je lichaam omgaat. Ik zou het wel goed afbouwen. Fatburnertje is altijd goed erna, je zou tevens kunnen kijken wat ephedrine en caffeine voor je doet.

Die ephedrine en caffeine samen met de t3? Of erna?

heb eigelijk nog een laatse vraag ?? Als je last heb van een hele lichte gyno, egt heel klein... De middelen winstroll tabs en T3 geven toch geen mogelijkheid de gyno zich te ontwikkelen..?? t3 zoiezo niet want werkt via de schildklier en is voor vetverbranding, maar de winny geeft de gyno toch ook geen ontwikkels mogelijkheden ?

normaal gesproken niet nee.

hele schema slaat nergens op, gewoon goed dieeet, veel cardio. Als je perse iets moet gebruiken t3 met clen, is niet zo gevaarlijk als de meeste mensen laten blijken gebruik het al jaren. Je geeft blijkbaar niets om het feit dat je spiermassa gaat verliezen dus ook geen nut om winstrol erbij te gooien dan kun je veel beter test prop pakken. T3/clen en dieet en cardio en je bent een heel eind. Winstrol met T3 slaat gewoon nergens op.

Winstrol met T3 slaat gewoon nergens op.

ik snap deze uitspraak niet egt hoor.. T3 neem ik voor de vetverbranding, winstroll om de spiermassa te behouden en voor de extra scherpte, dieet en cardio zit bij mij okee. Wou ook eerst clen toevoegen bij deze cycle, echter van afgezien door de bijwerkingen en omdat ik toch vaak hoor van mensen dat clenbuterol niet egt veel geholpen heeft. HEb echter over T3 veel betere resultaten gehoord en gelezen. Vandaar deze cycle...
Of is deze beredenering helemaal verkeerd ?? graag reachtie

clenbuterol werkt bij mij wel goed en heb geen sides... tot hier toe :p

ook nergens geen last van bij clen

Terug
Naar boven