Fitness Seller

Wat vinden jullie hiervan?

steef321

Novice
Waardering
0
Ik ben pas begonnen met trainen en wil ook graag op mijn voeding letten ik ben ongeveer 173 en weeg 66 kg.
Ik train 3 keer per week en wil bulken

Wat ik nu eet op een dag:

S'ochtens: 2 gebakken eieren vol met paprika, tomaat en er naast nog komkommer

Tussendoor 2 of 3 stukken fruit

S'middags 6 volkoren boterhammen met kipfilet

Tussendoor: yoghurt en musli

S'avonds gewoon normaal avond eten

1 uur voor het slapen 450 gram magere kwark

Heeft er iemand nog tips wat ik er aan kan veranderen?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Veel meer eten, Reken eens uit wat je precies eet (en hoeveel kipfilet je op je brood stopt) met bijvoorbeeld myfitnesspal.
dan reken je energiebehoeft uit, en probeer daar 500 kcal boven te gaan zitten.
1gr vet per kilo lichaamsgewicht
2gr eiwit per kilo "
rest KH.

succes.

Meer eten

Je eet evenveel als me kleine neefje van 10.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, wat zou ik dan meer moeten eten? Hebben jullie daar dan ook tips voor? En is wat ik eet wel goed?

Wat je eet is opzich wel goed, maar je moet inderdaad meer eten. Hoeveel meer precies kun je berekenen in de links die in de stickies staan, waarin je je eigen statistieken gooit (lichaamsgewicht, lengte, activiteitschema etc.) en die voor je uitrekent de hoeveelheid kcal die je ongeveer binnen zou moeten krijgen per dag. In de stickies staan ook de ideale verhoudingen waaruit dat aantal kcal zou moeten bestaan (eiwitten / koolhydraten / vetten). Voor zover ik nu 1 2 3 kan zien in je schema kom je met name op het gebied van (goede) vetten nog te kort. Dus dat wil zeggen meer vetten eten, bijvoorbeeld nootjes (Cashewnoten, pinda's etc) of af en toe vette vis, zalm, tonijn uit olie, eieren, etc. etc.

Je kunt een hele hoop informatie al vinden in alle stickies, aan de hand van die info kun je een verbeterd schema opstellen en hier nogmaals posten / advies over vragen. Vermeld dan wel even de voedingswaarden per maaltijd die je eet er bij (kun je heel makkelijk zelf al uitrekenen) zodat wij dat niet voor je hoeven te doen en makkelijker gericht advies kunnen geven. Succes!

Bedankt voor de reacties, wat zou ik dan meer moeten eten? Hebben jullie daar dan ook tips voor? En is wat ik eet wel goed?

Wat je eet is opzich prima. Maar waarom geen kh bron 's ochtends? Probeer eens havermout toe te voegen of brinta.

Om je een idee te geven van wat ik ongeveer eet:
eerste maaltijd:
60gr havermout, 30gr whey, 2 boterhammen, 2 eieren, wat saus(meestal ketchup)
tussendoor: banaan
tweede maaltijd:
300gr gekookte rijst/400gr aardappelen, 150-200gr vlees, 300gr groenten, sausje(verschilt, extra 50 kcal+-)
derde maaltijd:
4 boterhammen, 1 met nutella(21gr), 1 met cookie crunch(21gr, ben allergisch voor pinda's helaas, anders is pindakaas een goede vervanger), en een tosti met 1 plak slankie kaas en 30 gr eru balans smeerkaas. + 40 gram ketchup
vierde maaltijd:
75gr al bran flakes, 75gr choco pops, 300 ml alpro kokosmelk, 30gr caseine, 10gr cacao poeder, 200gr mixed fruit(bevroren).

kcal meestal zo rond de 2800-3100, ik tel niet precies. Hoop dat je er wat aan hebt :)

Terug
Naar boven