Fitness Seller

wat vinden jullie van dit kuurtje??

king x

Cool Novice
Waardering
0
hallo bbers! ik ben van plan om het volgende kuurtje te starten:
week 1-9 200 mg deca
week 4-9 40 mg stromba (ed)
week 12-14 nakuur nolvadex

dit word mijn 1e cycle en daarom kies ik voor deze mildere middelen. ik denk dat ik in mn 1e cycle met deze middelen toch wel goede resultaten zal behalen. ik groei liever eerst op wat mildere middelen dan kan ik later altijd nog met test beginnen. hoe denken jullie hierover??

Test is en blijft de basis.

Wie zegt dan Deca milder is dan Test?

Je kan als je mild wilt beginnen beter dit doen.

Week 1-10 250 MG test (liever 500 MG)
Week 8-12 40 MG Stromba(ED)
Week 13-16 Nakuur gebeuren

of
Week 1-10 250 MG TEST
Week 1-10 200 MG deca
Week 8-12 40 MG Stromba(ED)

Volgens mij is de regel dat elke kuur geprefereerd word gebaseerd te zijn op Testosteron. Bovendien lijkt 200mg deca me wel erg weinig. Hopelijk hebben de experts een wat concreter advies voor je.

Volgens mij moet de nakuur ook 1 week eerder starten. Deca heeft een halfleven waarde van 14 dagen bij mijn beste weten

Laatst bewerkt:
Jamesss zei:
Volgens mij si de regel dat elke kuur geprefereerd word gebaseerd te zijn op Testosteron. Bovendien lijkt 200mg deca me wel erg weinig. Hopelijk hebben de expers een wat concreter advies voor je.

Volgens mij moet de nakuur ook 1 week eerder starten. Deca heeft een halfleven waarde van 14 dagen bij mijn beste weten

Deca heeft een halvewaardetijd van ong 3 wkn.

@ king x; Dat deca mild is, is achterhaald nieuws. Deca is een 19-nor androgeen. En juist alle 19-nor androgene steroiden drukken het hardst op de axis (lichaamseigentestproductie). Als je mild wil gaan, kun je beter kuren zoals "ikke" aangeeft.

I stand corrected :)

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dan zelf meer iets als zo:
week 1-8 200mg deca
week 1-10 250mg test enanthaat

ik hoop dat ik hier dan goede resultaten mee boek!! een kilo of 6 wil ik wel overhouden

en uiteraard een nakuur! 4 weekjes nolvadex moet voldoende zijn

king x zei:
week 1-8 200mg deca

ik hoop dat ik hier dan goede resultaten mee boek!! een kilo of 6 wil ik wel overhouden

als eerste kuur is dit goed

king x zei:
week 1-8 200mg deca

kickstart eventueel met dianabol, week1t/m3
maar je stelde zelf winstrol voor,?= totaal anders dan test.
Weet je wel zeker wat je wil;)

ja ik wou eerst een deca+stromba kuurtje doen, maar iedereen hier zei dat ik dan beter deca+test enanthaat kan doen en dat deca+stromba een slechte kuur is. wat denk jij dan dat beter is voor mij?

king x zei:
ja ik wou eerst een deca+stromba kuurtje doen, maar iedereen hier zei dat ik dan beter deca+test enanthaat kan doen en dat deca+stromba een slechte kuur is. wat denk jij dan dat beter is voor mij?
Ben bang dat je jezelf met wat verouderde info ingelezen hebt.
Deca en stromba vind ik zeker niet milder dan test, eerder zwaarder. Je test/deca combo is een beter voorstel, je kunt ook voor een test-only gaan op 500 mg/week.

ok beste bbers! dit word dan mn 1e kuurtje:
week 1-8 200 mg deca p/w
week 1-10 250mg test e p/w
week 13 40mg nolvadex
week 14 20mg nolvadex
week 15 20mg nolvadex
week 16 20mg nolvadex

mn spulletjes worden allemaal hg, mn deca heb ik al in huis het zijn die van norma hellas en mn test word die van aburaihan. ik kies voor hg omdat er de laatste tijd teveel problemen worden ondervonden met die ug shit.
ok jongens bedankt voor de hulp! en tegen de tijd dat ik begin zal ik wel een logje bijhouden. groeten king

king x zei:
week 1-8 200 mg deca p/w
week 13 40mg nolvadex
week 14 20mg nolvadex
week 15 20mg nolvadex
week 16 20mg nolvadex

mn spulletjes worden allemaal hg, mn deca heb ik al in huis het zijn die van norma hellas en mn test word die van aburaihan. ik kies voor hg omdat er de laatste tijd teveel problemen worden ondervonden met die ug shit.
ok jongens bedankt voor de hulp! en tegen de tijd dat ik begin zal ik wel een logje bijhouden. groeten king

Weet je zeker dat ze echt zijn?;)

ik weet 100% zeker dat het echte deca,s en echte test is. ik heb het bij een vertrouwbare dealer gehaald, maten van mij halen al jaren bij deze man en hij heeft nog nooit namaak of slechte kwaliteit geleverd. ik zal zodra ik de testenanthaat en nolvadex(gs) ook binnen heb is een fototje posten van mn spulletjes. ik kan niet wachten tot het zover is!!

Ben ook erg benieuwd of het echte zijn zelf de "dealers" kunnen de neppers niet meer herkennen ze worden heel goed na gemaakt.

king x zei:
week 1-8 200 mg deca p/w
week 13 40mg nolvadex
week 14 20mg nolvadex
week 15 20mg nolvadex
week 16 20mg nolvadex

goede keuze ;)

nou dat zou dan wel heel fraai zijn. die maten van mij halen al jaren hun spullen bij hem en ze hebben er nooit klachten over, ze groeien erop als beesten dat zie ik met mn eigen ogen. die man is zelf ook prof builder en heeft al aardig wat wedstrijdjes gedraait. nee ik twijfel niet of mn spulletjes echt zijn, ik ben er 100% zeker van dat ze echt zijn!

kan iemand mij vertellen wat dat allemaal voor suplementen zijn? bijv nolvadex, deca, test enanthaat, en waar dient het allemaal voor? en waar kan je het verkrijgen

Terug
Naar boven