- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Zou je nog niet dood gevonden mee willen worden met twee van die glimmers in je bek.
Ze ging toen toch met een rapper, zal ze wel van hem overgenomen hebben die tanden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je nog niet dood gevonden mee willen worden met twee van die glimmers in je bek.
Ze ging toen toch met een rapper, zal ze wel van hem overgenomen hebben die tanden.
Steeds weer een ander image is belangrijk bij artiesten. Kijk maar naar Elton John, George Michael en Madonna.
Steeds weer een ander image is belangrijk bij artiesten. Kijk maar naar Elton John, George Michael en Madonna.

kan het overdrijven.. je kan jezelf ook gewoon voor lul zetten![]()
Ik denk dat Anouk er weinig om geeft. Ze spreekt wel meerdere doelgroepen aan. Al d'r concerten zijn uitverkocht en is nu ook weer door op 't Songfestival.
Zoals ze er nu uitziet, en ik zou niets van haar BBC verleden weten, zou ik haar zonder twijfel doen.

iedereen maakt wel eens een modeflater..
ze ziet er nu top uit vind ik![]()
Dat is geen mode maar cosmetisch. Als ik mijn kont scheer ben ik toch ook niet ineens modebewust?

Ik heb haar nog live zien optreden in de plaatselijke discotheek.ja echt waar