MuscleMeat

Wat vinden jullie van dit schema?

thkiller2323

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik train nu al z'n 8 maanden op de sportschool en mijn doel is om meer massa te krijgen.
Ik werk dit schema 3 keer in de week af.
Wat vinden jullie ervan? tips?

alvast bedankt

Schouders
-Military press

Borst
-Benchpress (3x8)
-Incline fly (3x8)
-Close-palm push ups (3x8)

Rug
-Deadlifts (3x8)
-Lat-pull-down (3x8)
-Chin-ups (3x8)

Biceps
-Single arm cable curl (3x8) (per arm)

Triceps
-press down/dippen (3x8)

Benen
-Squats (3x8)
-Leg Curl (3x8)

Buik
-Sit-ups (3x15)

Laatst bewerkt:
Zou nog een leg curl erbij doen voor hamstrings en iig een keer per week je kuiten erbij pakken.

Daarnaast is die cable row natuurlijk meer een rug oefening, kan je er gewoon inhouden natuurlijk, maar doe dan ook een paar setjes dumbbell of barbell curls.

Voor triceps kan je misschien beter gaan dippen ipv een isolatieoefening als de extension...

Ik zie helemaal geen schouderoefening, doe iig een military press erbij en liefst ook iets als een lateral raise..

Dan kan je lat-pulldowns er helemaal uithalen, en gewoon chin ups en bent over row, of cable row.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou nog een leg curl erbij doen voor hamstrings en iig een keer per week je kuiten erbij pakken.

Daarnaast is die cable row natuurlijk meer een rug oefening, kan je er gewoon inhouden natuurlijk, maar doe dan ook een paar setjes dumbbell of barbell curls.

Voor triceps kan je misschien beter gaan dippen ipv een isolatieoefening als de extension...

Ik zie helemaal geen schouderoefening, doe iig een military press erbij en liefst ook iets als een lateral raise..

Dan kan je lat-pulldowns er helemaal uithalen, en gewoon chin ups en bent over row, of cable row.

Bedankt voor je reactie.

Ik bedoelde cable curl trouwens i.p.v. row.
Wat vind je er nu van?

Terug
Naar boven