Fitness Seller

Wat vinden jullie van dit soort mensen?

Jezus man, ik heb die gast met zn helicopter nu al 3x gezien en moet steeds harder lachen

dat wijf opt laatste is blijven steken met haar hoofd in het 6de levensjaar

Die dude met die bril man xD
Hij heeft echt een schijtprobleem

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
het meisje op het einde zit aan de speed :D

:roflol:

Maar die gozer met zn helicopter, hij heeft het er telkens over dat black ops van dezelfde maker is, maar dat is toch juist niet zo? ???

die vent die het heeft over de helicopter is een rasechte fries,die woont hier in de omgeving,ik herkende hem niet aan zijn uiterlijk,maar zijn stem weet vrijwel zeker dat hij het is.

mwoah, ze geniet ervan.

Hahah wat een wijf :D

airplno.jpg

Ik ben hetzelfde. Alleen dan niet door kansloze games als CoD (hoewel ik aan deel 1 wel de nodige uurtjes heb besteed). Dus wat vind ik van deze mensen? Tsja, dat ze teveel denken van een na 2 delen kansloze serie.

1 groot sausage fest en een geile nymf.
Als dat spelletje er niet tussen kwam had dat feest heel anders af kunnen lopen.

• Like
Waarderingen: Roth
Haha ik speel wel is modern warfare, en dat gejammer over die heli! i lolled in rl

Wat een console noobies.

Slaafjes van de game-industrie, vooral die laatste, die waarschijnlijk niet alleen aan gamen verslaafd is...

Controle is wat primaten nu eenmaal willen.

xbox360controller.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wist niet dat m'n zus op nu.nl te zien was:rolleyes:... gaaf

.......

Laatst bewerkt:
Het enthousiasme waarmee de dame het brengt is natuurlijk lachwekkend. Ben erg benieuwd hoe zij reageert als ze de Staatsloterij wint.

Dit soort entertainment verzwakt het mensenlijk ras, afschaffen die evenementen dus.

Dat meisje is trouwens wel hilarisch :roflol: (nog best knap voor een game-girl).

Terug
Naar boven