XXL Nutrition

Wat vinden jullie van dit soort mensen?

Ik ken dat laatste meisje indirect. Die dacht bij zichzelf zal ik eens het stereotype beeld van een gamer bevestigen en mezelf als een verrekte mongol gedragen voor die pauperverslaggever, als een soort van weddenschap met de nerds waarmee ze naar dat evenement is gegaan. Is goed gelukt al zeg ik het zelf haha. Ze houdt inderdaad van een videogame op z'n tijd maar meeste van haar vrije tijd besteed ze aan haar wiskunde studie en het schrijven van korte verhalen voor kinderen. Verbaast me overigens dat niemand het opvalt dat ze zwaar over de top acteert maar kennelijk willen mensen ook graag een mega idioot in anderen zien zonder zich de vraag te stellen of er sprake is van een knipoog.

Ik ken dat laatste meisje indirect. Die dacht bij zichzelf zal ik eens het stereotype beeld van een gamer bevestigen en mezelf als een verrekte mongol gedragen voor die pauperverslaggever, als een soort van weddenschap met de nerds waarmee ze naar dat evenement is gegaan. Is goed gelukt al zeg ik het zelf haha. Ze houdt inderdaad van een videogame op z'n tijd maar meeste van haar vrije tijd besteed ze aan haar wiskunde studie en het schrijven van korte verhalen voor kinderen. Verbaast me overigens dat niemand het opvalt dat ze zwaar over de top acteert maar kennelijk willen mensen ook graag een mega idioot in anderen zien zonder zich de vraag te stellen of er sprake is van een knipoog.
ze is echt echt helemaal leip swa

wat een leip wijf,die heeft die disk gewoon in der k*tje gepropt,zo te zien.

Ben benieuwd hoe lang dit soort teringmongole het bij defensie uit zouden houden.

Dat meisje neemt volgens mij iedereen in de maling behalve mij. :roflol:

Ze ziet er wel uit als een verrekte mong**l eigenlijk.

Ik vind het verhaal van Klaas eerlijk gezegd twijfelachtiger dan wat we in het filmpje zien.

ach, die fase heb ik ook ooit gehad. je groeit er wel uit, en zo niet, dan rekent de maatschappij vroeg of laat wel met je af :P die laatste is volgens mij niet serieus. maar ik ken van die mensen die in het dagelijks leven zo zijn, dus zo abnormaal lijtk het ook weer niet.... hmm...

fkin sick dat wijf, wil ik wel hebbe

id_hit_it1.jpg

Tjach, ik vind het leuk voor hen dat ze zo kunnen opgaan in gamen en zo enthousiast kunnen zijn over een nieuw spel. Ik wou soms dat ik ook nog zo was, maar die tijd is nu wel voorbij om nog over iets zo enthousiast, verheugd te kunnen zijn.

leuke poging.

dat wijf **** man epic!!! Ongelovelijk dat je nog op die leeftijd zo ****ing happy kan zijn .

Dit soort entertainment verzwakt het mensenlijk ras, afschaffen die evenementen dus.

Dat meisje is trouwens wel hilarisch :roflol: (nog best knap voor een game-girl).

De meesten meiden die gamen zijn schoonheden, ken er gegoeg :P . Het vooroordeel dat het lopende potvissen zijn is al lang achterhaald.

De meesten meiden die gamen zijn schoonheden, ken er gegoeg :P . Het vooroordeel dat het lopende potvissen zijn is al lang achterhaald.

ik ken toch geen knappe meiden die gamen hoor, althans niet buiten party games op wii/DS

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven