AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van...

41149

Cool Novice
Waardering
0
week 1
5 mg stanzolol
5 mg oxandrolone

week 2-3-4
10 mg stanzolol (opbouwen tot 30 mg)
15 mg oxandrolone

week 5
30 mg stanzolol (afbouwen)
5 mg oxandrolone

gewicht nu: 87,5 kg
lengte: 1,88

graag reacties

zo een vraag daar antwoord ik alleen slecht op
lees eerst meer over roids voor u begint

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar dit is geen antwoord op mijn vraag...

wat is je doel? btw op- en afbouwen is zinloos en 5 mg anavar per dag is weggegooid geld.

massa, maar is eerste kuur dus wil een beetje rustig beginnen... wat is dan beste hoeveelheid??

skrewdrive zei:
wat is je doel? btw op- en afbouwen is zinloos en 5 mg anavar per dag is weggegooid geld.

5 en 10 mg winstrol ook!

Meteen beginnen met 30-50 mg winstrol, en zelfde dosering anavar.Niet op-en afbouwen. Maar zelfs dan nog pak je niet veel kilo's met deze kuur.

En ff terzijde: 2 orals tegelijk is wel heel onverstandig, leverkiller combo.

idd winstrol hoef je nie op of af te bouwen en ik zou injects nemen voor zover mogelijk.
btw zou ik dan geen winstrol met anavar nemen voor massa maar neem dan bv dboll met sustanon of deca.

Laatst bewerkt:
Mijn mening is.. beter goed kuren dan slecht.. Waarom? Omdat je dan uiteindelijk minder slecht bezig bent, gezien op de langere termijn. Want wat je hierboven hebt staan zal je tegen vallen en dan wil je toch een volgende kuur en dan meer. Dus beter 1x goed dan 1x slecht.

Verder altijd de injects verkiezen boven de orals. Injecteren is een eitje ben ik vandaag achter gekomen.. Doet geen zeer. Alleen een licht stijf gevoel in de geinjecteerde spier.

Wil je toch aan de orals en massa/kracht winnen doe dan een dianabol kuurtje. Beter kun je deze stacken met wat testosteron.

Of doe een kuurtje als waar ik aan begonnen ben.

week 1-10 200mg test. cypionate(of enanthaat maakt weinig uit)
week 1-10 250mg deca
en laatste 6 weken 50mg winstrol ed.

thanx voor reacties...

werd me aangeboden...maar denk niet dat ik dat ga doen....

ik zou de anavar ook weglaten.veel te duur en relatief weinig resultaat.ga voor injects zoals fitnessboy en slabek al zeiden, en als je dat nog niet wil neem dan gewoon dbol only.kun je ook wel enkele kilos mee vangen.bedenk wel dat je moet nakuren

anavar is op zich wel een redelijk middel om mee te beginnen alhoewel het prijzig is en de resultaten niet wonderbarlijk zijn. Het grote voordeel van anavar is weel dat het 0.0 schadelijk is. Ik zal j eeerder een begin aanraden van d-bol of deca only of een combinatie van deze twee.

succes

Ik sluit me hierbij aan....de resultaten met winstrol/anavar zullen waarschijnlijk niet bevredigend zijn.

laat je niet afschriken door dat naaltje,je verkloot een hoop tijd geld en energie met die dbol only kuurtjes,begin ook niet te licht ook dan zal je niet tevreden zijn en al snel weer een nieuwe kuur verzinnen,wat ook weer extra geld tijd en enegie kost,en de bijwerkingen van bv 200mg deca(neem liever boldone) 250mg test pw
zullen tegenover 400mg deca en 500mg test niet noemenswaardig meer zijn.

spreek wat dit betreft uit eigen ervaring,en heb dit soort ervaringen al vaak aangehoord.

nico zei:
laat je niet afschriken door dat naaltje,je verkloot een hoop tijd geld en energie met die dbol only kuurtjes,begin ook niet te licht.

ja, ben nu wel van plan om het meteen goed aan te pakken.

denk ongeveer in oktober te beginnen... maar wat vinden jullie, rustig beginnen of er gelijk zwaar voor gaan??

dus HOE ZWAAR beginnen?

ok, bedankt

Terug
Naar boven