Fitness Seller

Wat vinden jullie van...

je bent geen kleine jongen en je hebt al aardig wat gewicht ook dat moet je in je overweging meenemen hoe zwaar je kuurt.

je moet wel hele goede bronnen en zelf heel veel steroiden kennis hebben wil je echte anavar bemachtigen, vrijwel alles is fake op dit moment, en als je echte kan vinden betaal je er flink voor.

Soulreaver zei:
je moet wel hele goede bronnen en zelf heel veel steroiden kennis hebben wil je echte anavar bemachtigen, vrijwel alles is fake op dit moment, en als je echte kan vinden betaal je er flink voor.

GS heeft oxandrolone geproduceerd, wel erg duur ja. Is voor mij iig niet aantrekkelijk, gezien prijs/gains.

• Topic Starter Topic Starter
Soulreaver zei:

wat ik kon krijgen kwam van zeer goede bron...

idd probeer eerst eens d.m.v een beetje onderzoek te weten te komen welke roids welke werking hebben enz. en dan kom je er ook wel achter als je genoeg leest dat je denk ik bter licht kan beginnen met je eerste kuurtje.
succes bro ;)

Terug
Naar boven