AndroidHealthClinic

Wat vinden we van deze kuur?

Eerste kuur zeker deca + sustanon, kijken hoe uw lichaam erop reageert als ge 3 maanden na de kuur uw bloed laat controleren,
Ik zou het dan ook maar op 250 mg/omna de week houden i.v.m uw hormoonhuishouding.
Voor hetzelfde geld hebt ge zwakke klieren en herstelt uw hormoon huishuiding slecht probeer daarom eerst een milde kuur en wacht bloedresultaat af.

Ah ja 10kg spiermassa overhouden lukt toch niet

adrbeest zei:
Als 15 kilo zo makkelijk was wogen we allemaal 125 kilo.

hmmm een maat van me was toch wel 8 kilo aangekomen met een enkel dboll kuurtje...

maar goed.. misschien de omnadren toch verhogen naar 500 mg..

ff paar ampullen bijhalen dan ;)

Ik ben inmiddels op n dbol only 7kg aangekomen in iets meer dan 4 wkn, maar de vraag is hoeveel ik na de kuur weer verlies....

mensen als jullie niet weten wat omnadren is waar begin je dan aan en iedereen zegt dat het nep is echt niet omnadren staat nu op de eerste plaats in anabolen lijst werkt snel is gewoon super de meeste jongens horen en gebruiken allen maar deca mathanabol en ga maar door ga maar door ga maar door die gebruiken niks anders daarom hoor je niks over omnadren maar die word echt heel veel gebruikt hoor echt heel veel en het is echt spul niet nep ik denk dat je meer deca,s op de markt heb die vals zijn dan omnadren weet ik zeker het is echt goed spul probeer maar zelf dan weet je of het nep is

bad boy zei:
mensen als jullie niet weten wat omnadren is waar begin je dan aan en iedereen zegt dat het nep is echt niet omnadren staat nu op de eerste plaats in anabolen lijst werkt snel is gewoon super de meeste jongens horen en gebruiken allen maar deca mathanabol en ga maar door ga maar door ga maar door die gebruiken niks anders daarom hoor je niks over omnadren maar die word echt heel veel gebruikt hoor echt heel veel en het is echt spul niet nep ik denk dat je meer deca,s op de markt heb die vals zijn dan omnadren weet ik zeker het is echt goed spul probeer maar zelf dan weet je of het nep is

afgezien van je nutteloze promotie praatje, je verkoopt blijkbaar omnadren, gebruik eens leestekens :)

Ten tweede omnadren is geen sustanon nee, omnadren is geen mix waarbij de testosterone isohexanoate en testosteron hexanoate de isocaproate en decanoate vervangen. Gevolg is dat de werking anders is, van omnadren houd je meer vocht vast en ervaren mensen vaker gyno.

Erm... verstandig het is sowieso niet verstandig om die rommel te gebruiken, je wordt er alleen wel groot en sterk van

Terug
Naar boven