AndroidHealthClinic

Wat voel je bij injecteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blanex

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hallo,

Ik heb vandaag mijn 2spuit gezet in mij been. Nu vroeg ik me af wat ik moet voelen als ik de spuit erin ram :)

De naald gaat er geleidelijk in, daar voel ik niks van en dan raak je zeg maar iets stevigs (soort vel) daar druk je doorheen en dan voel je ook de naald goed (geen pijn)Zit je dan pas echt in de spier???

Ik prik met 0,7*40, wat is dan de kans dat je mis prikt???

Alvast bedankt :)

Ik scheet alle kleuren toen ik mijn eerste vitamine b12 inject zette. Dus het enige wat ik voelde was een natte onderbroek. :(

Niet veel. Het kan een beetje pijn doen, maar als je het goed doet (of laat doen) voel je er heel erg weinig van.

Geen heroïne rush ofzo helaas ;)

• Topic Starter Topic Starter
Niet veel. Het kan een beetje pijn doen, maar als je het goed doet (of laat doen) voel je er heel erg weinig van.

Geen heroïne rush ofzo helaas ;)

Het gaat me niet om de pijn. Het gaat mij erom of je het verschil bij het injecteren kan voelen tussen vet, weefsel en het binnen gaan van een spier !

;)

denk dat je weinig verschil voelt of je in vet of spier zit alleen als je met 0.7 nog niet in je spier zit doe je iets niet goed;)

voel je geen verschil in maar als je een zenuw raakt dan voel je het wel .

Iew... :eek: Ik vraag me toch af, hoe kun je er nou niets van voelen? Ik heb echt schrikbeelden van enorme naalden die door je huid gaan en je spier binnendringen... lijkt me ZO pijnlijk!!!

We zullen is bij jou een bepaalde spier binnendringen "flowergirl".

Nee op een maagdelijk stuk bil glijden ze er als boter in, dan is het zelfs leuk om te doen.

hahhaha ik heb een lief vrouwtje die ze zet is wel zo makkelijk

Iew... :eek: Ik vraag me toch af, hoe kun je er nou niets van voelen? Ik heb echt schrikbeelden van enorme naalden die door je huid gaan en je spier binnendringen... lijkt me ZO pijnlijk!!!

voor ik eraan begon leek het me ook een pijnlijke zaak te worden,
maar het valt allemaal veel beter mee dan gedacht.
als je de huid goed opspant voor het prikken voel je de punt van de naald zelf niet en éénmaal erin voel je er nog bitter weinig van, gewoon doorduwen tot de naald er helemaal inzit... spuiten en klaar is kees...

soms vind ik het zelf zodanig leuk dat ik haast niet kan wachten op de volgende prik :D

We zullen is bij jou een bepaalde spier binnendringen "flowergirl".

Nee op een maagdelijk stuk bil glijden ze er als boter in, dan is het zelfs leuk om te doen.

voor ik eraan begon leek het me ook een pijnlijke zaak te worden,
maar het valt allemaal veel beter mee dan gedacht.
als je de huid goed opspant voor het prikken voel je de punt van de naald zelf niet en éénmaal erin voel je er nog bitter weinig van, gewoon doorduwen tot de naald er helemaal inzit... spuiten en klaar is kees...

soms vind ik het zelf zodanig leuk dat ik haast niet kan wachten op de volgende prik :D

??? Hmm...

Leuk die opmerking 'Mars'. :thumbup:

Ontopic dus nu.

Hallo,

Ik heb vandaag mijn 2spuit gezet in mij been. Nu vroeg ik me af wat ik moet voelen als ik de spuit erin ram :)

De naald gaat er geleidelijk in, daar voel ik niks van en dan raak je zeg maar iets stevigs (soort vel) daar druk je doorheen en dan voel je ook de naald goed (geen pijn)Zit je dan pas echt in de spier???

Afhankelijk van je bf kan je al redelijk snel in je spier zitten. :)

Gewoon huid een beetje strak trekken, naald er snel in steken, aspireren en langzaam injecteren. Daarna snel eruit, de huis loslaten zodat deze een beetje over de injectieplek schuift. Even een watje er tegenaan drukken en klaar. :)

Ik prik met 0,7*40, wat is dan de kans dat je mis prikt???

Alvast bedankt :)

Niet groot. Wil je met een 4cm naald het spier niet bereiken moet je wel heeeeeeel extreem schuin injecteren of op 45% bf zitten. ;)

Is 4 cm de groene of blauwe?

Groene :D

-edit- Offtopic. Vraag maar via PM ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt ook bruine van 4cm lang, die zijn 0.7 dik

gaan er voor mij soepeler in dan 0.8

ik zuig meestal op met 0.8 en spuit met 0.7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven