AndroidHealthClinic

Wat voel je bij injecteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
in m'n bovenbeen voel ik eng stekende pijn,kdenk dat ik daar met ontzettend veel zenuwen zit,dat heb ik dan enkele keren gadaan,de naald gaat er daar ook niet echt gemakkelijk in,tis precies te hard terwijl ik ze totaal ontspan,sindsien gaat alles rechtstreeks de kont in :)

voel ik niets van. precies een muggenprikje :)

in m'n bovenbeen voel ik eng stekende pijn,kdenk dat ik daar met ontzettend veel zenuwen zit,dat heb ik dan enkele keren gadaan,de naald gaat er daar ook niet echt gemakkelijk in,tis precies te hard terwijl ik ze totaal ontspan,sindsien gaat alles rechtstreeks de kont in :)

voel ik niets van. precies een muggenprikje :)

echt alles ?? :doggy:

als ik in mijn been zet voel ik halverwege dat ik nog iets doorprik, dus volgens mij zal dit mijn spier zijn...

:thumbdown:
En die meneer in kwestie mag hier wel continu onzinnige dingen roepen of mensen zodanig afzeiken omdat er toch niet ingegrepen wordt door een moderator? Een paar dagen bann is de max?
:finger:

t*ring kerel, wat word ik jou zat zeg.

Ik plaats een reactie op Mars om ontopic te gaan, toch kan jij het weer niet laten je je daarna nog eens als een klein kind mee te gaan bemoeien.

Dus nu kappen met je eeuwige gezeik en gejank of je gaat maar lekker een weekje ergens anders vertoeven.

• Topic Starter Topic Starter
t*ring kerel, wat word ik jou zat zeg.

Ik plaats een reactie op Mars om ontopic te gaan, toch kan jij het weer niet laten je je daarna nog eens als een klein kind mee te gaan bemoeien.

Dus nu kappen met je eeuwige gezeik en gejank of je gaat maar lekker een weekje ergens anders vertoeven.

Sluit maar hoor ;) tis me nu wel duidelijk!

Slotje op verzoek van de TS dan maar. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven