AndroidHealthClinic

Wat voor een dieet is het beste voor een clenbuterol kuurtje?

chillouh

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
113kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Hebben jullie enige suggesties wat voor een dieet het meest effectief zijn met clenbuterol?

Ik zit momenteel een paar maanden aan de keto, zal ik dit voortzetten met clen, of gewoon een ander dieet pakken.

Ik zat met keto rond 3000, en wil naar de 2500 dalen tijdens clen.

Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
Bumping, iemand een antwoord a.u.b.!

Gewoon een cut dieet of dat nu keto, low carb of normale e/v/k verhouding is

Met 19% ga je niet aan de clen man!

Ik merk dat carbs toch wel wat doen als je aan de clen zit. Zou dus niet low carb gaan.
Gewoon 40/40/20

17 is nog veel te hoog voor clen, maja je zal het toch gewoon doen he. :)

hahaha, wat een non argument weer ... als je op 17% wilt dat het sneller gaat kan je ook lekker clen nemen.
Easy as that

Dus als je sneller wilt gainen is aas op 60 kilo ook legitiem? :trollface:

In mijn optiek moet je gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Zolang je maar weet wat je doet.
Altijd maar dat gezeik hier over te vroeg kuren, te vroeg cutting agents gebruiken, jeezes zeg.

Trainen? Check
Voeding? Check

En als die 2 in orde zijn, goed overdacht, en consistent maakt gebruik van weetnietwat niet uit imo

In mijn optiek moet je gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Zolang je maar weet wat je doet.
Altijd maar dat gezeik hier over te vroeg kuren, te vroeg cutting agents gebruiken, jeezes zeg.

Trainen? Check
Voeding? Check

En als die 2 in orde zijn, goed overdacht, en consistent maakt gebruik van weetnietwat niet uit imo

Helemaal mee eens maar als vet verliezen op 17% zo lastig gaat kan het me niet voorstellen dat je voeding op orde is.

Helemaal mee eens maar als vet verliezen op 17% zo lastig gaat kan het me niet voorstellen dat je voeding op orde is.

Als je vet% 17 is en je wilt niet heel de zomer liggen cutten kan je dat duwtje in de rug wel gebruiken.
En anders moet je dieper in kcals gaan met dus kans op meer VVM verlies

Kan je zeggen als die op tijd was begonnen etc... maar wtf hé waarom? Als ik cut heb ik ook liever
dat er iedere week 1% vanaf is dan een halve % met dezelfde inspanning

Als je vet% 17 is en je wilt niet heel de zomer liggen cutten kan je dat duwtje in de rug wel gebruiken.
En anders moet je dieper in kcals gaan met dus kans op meer VVM verlies

Kan je zeggen als die op tijd was begonnen etc... maar wtf hé waarom? Als ik cut heb ik ook liever
dat er iedere week 1% vanaf is dan een halve % met dezelfde inspanning

Die mening deel ik ook! Meer kcal kan je eten met minder speerverlies.

jullie juicers zijn gewoon lui :trollface:

Richting 12% cutten is zo makkelijk, beter zet je dan middelen in om BF omlaag te halen.
Waarom? Omdat je niet voor altijd aan de middelen moet blijven zitten, met je voeding moet je het doen imo, daarna eventueel de moeilijkste procentjes met middelen.. Met andere woorden: kijk eerst naar je schema, als dat zuigt en je bereikt er geen resultaten mee, doe dan ook geen middelen, zonde van je geld & gezondheid! Bovendien zitten die kilo's er na gebruik van Clen er zonder goed schema zo weer aan waarschijnlijk..

Trainen? Check
Voeding? Check

Hier ben ik.het dus behoorlijk mee eens. Ik wed dat 90% van de aas gebruikers nooit tot hun natuurlijke max zijn gegaan. Bij iedereen die hier een vraag stelt word er gelijk gezeken over stats enz. wat een ieder met z'n lichaam doet is eigen verantwoordelijkheid, en ik zeg nog altijd dat verantwoord aas gebruik, nog altijd beter is dan het coma-zuip gedrag en speed coke ghb whatever drugs er nogal niet gebruikt word. Ieder heeft hier z'n eigen doelen, en laat mensen dat gewoon zelf bepalen en brand niet iedereen gelijk af op een vraag, het is verdomme toch de bedoeling dat,er op een forum vragen gesteld worden zodat de ervarene hier een nuttig antwoord op kunnen geven ipv afgezeken te worden vanwege stats en de les gelezen te krijgen door mensen die,zelf voor de exact zelfde redenen aas zijn gaan gebruiken . Hypocriete nonsens als je het mij vraagt.

Haters gonna,hate.

Ik kan je voor een gedeelte volgen thaibokser, iig mbt eerste kuur te vroeg ja / nee.. Maar iemand op 19 procent vet en dan maar clen...., nee, daar verlies ik elke onderbouwing!

Terug
Naar boven