AndroidHealthClinic

Wat voor een dieet is het beste voor een clenbuterol kuurtje?

Ik kan je voor een gedeelte volgen thaibokser, iig mbt eerste kuur te vroeg ja / nee.. Maar iemand op 19 procent vet en dan maar clen...., nee, daar verlies ik elke onderbouwing!

Ik ben het ook wel eens met het feit dat met dergelijk vet percentage het niet heel moeilijk is om te zakken dmv slim eten, maar men word gewoon te snel afgebrand hier. Beetje jammer

Ik kan je voor een gedeelte volgen thaibokser, iig mbt eerste kuur te vroeg ja / nee.. Maar iemand op 19 procent vet en dan maar clen...., nee, daar verlies ik elke onderbouwing!

Hier heeft pas nog ergens een foto gestaan van een gast die op 22% ofzo begon met test/mast/clen
En nadien op 12% stond met een pak vvm extra. Had die dan ook maar niet moeten doen en eerst een
half jaar cutten ofzo? Moest hij dat eerst voor DBB leeuwen hebben gegooid werd die gelijk afgebrand
dat het niet meer mooi was om te zien.

Als je wat sneller vooruit wilt, zijn alle hulpmiddelen gewoon welkom. (op voorwaarde dat de rest ook in orde is)

Hier heeft pas nog ergens een foto gestaan van een gast die op 22% ofzo begon met test/mast/clen
En nadien op 12% stond met een pak vvm extra. Had die dan ook maar niet moeten doen en eerst een
half jaar cutten ofzo? Moest hij dat eerst voor DBB leeuwen hebben gegooid werd die gelijk afgebrand
dat het niet meer mooi was om te zien.

Als je wat sneller vooruit wilt, zijn alle hulpmiddelen gewoon welkom. (op voorwaarde dat de rest ook in orde is)

Precies wat je zegt, daar gaat het wel eens fout nl, en kom je uiteindelijk toch weer bedrogen uit (wederom hoog BF).

Maargoed, ben het wel eens dat mensen te snel worden afgebrand, een ieder moet/mag doen en alle middelen zijn uiteraard welkom. Dat leden andere leden neigen af te branden (wat niet gerechtvaardigd is btw), komt omdat die andere zaken niet op orde zijn, resultaten moeten uiteraard wel zo lang mogelijk worden vastgehouden, dus het is uiteindelijk wel in hun eigen belang!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie gaan wel te ver off-topic, maarja, ik kan jullie toch niet tegen houden. Iemand die nog enige tips heeft, graag melden! Thanks

Wat Testo flesje al zegt, maakt niet veel uit. Keto raak je ook lekker veel vocht mee kwijt, kun je laatste weekjes van je cut doen.
Zelf zou ik rond de 1900kcal zitten.., trainingsdagen 2400kcal.

Hallo,

Hebben jullie enige suggesties wat voor een dieet het meest effectief zijn met clenbuterol?

Ik zit momenteel een paar maanden aan de keto, zal ik dit voortzetten met clen, of gewoon een ander dieet pakken.

Ik zat met keto rond 3000, en wil naar de 2500 dalen tijdens clen.

Thanks!

Gaat de keto je trouwens langzaam af dat je met een vrij hoog percentage clen wil gaan gebruiken?
Kan zijn dat je weer ff wat carbs moet boosten zodat je meer schildklier hormoon aanmaakt, anders gaat keto niet echt super.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat de keto je trouwens langzaam af dat je met een vrij hoog percentage clen wil gaan gebruiken?
Kan zijn dat je weer ff wat carbs moet boosten zodat je meer schildklier hormoon aanmaakt, anders gaat keto niet echt super.

Keto was inderdaad niet echt ideaal, ik volgde het voor 3 maandjes, en ik was misschien maar in totaal 4 kilo kwijt, waarvan de helft vocht...

Daarom dat ik clenbuterol overwoog.

Keto was inderdaad niet echt ideaal, ik volgde het voor 3 maandjes, en ik was misschien maar in totaal 4 kilo kwijt, waarvan de helft vocht...

Daarom dat ik clenbuterol overwoog.

Carb cycling werkt beter IMO.
Je hebt koolhydraten nodig om je stofwisseling op gang te houden.

zeker.
**** keto.

low carb met af en toe een hoge dag.

werkt goed.
cardio langzaam opbouwen.

shredded as **** (nu ben ik alweer dik :( :P )

Terug
Naar boven