XXL Nutrition

Wat voor kwark hebben jullie?

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Ikzelf heb optimel, aardbei met 0% vet. Magere kwark dus. 7,5 gram eiwit weet ik zo uit mn hoofd. 65 kcal per 100 ml.

En jullie?/ Zit er ook verschil tussen kwark met aantal eiwitten?

Weetniet zo snel welke ik heb, van de Super, die is super lekker!:D

Maar er zit wel degelijk verschil in, in mijne zit meen ik 18 gr eiwit per 100gr. Vooral kwartk waar fruit in zit, is qua gram eiwit vaak minder

witte.

don't care, als t maar gewoon naturel is. :D

18 gram eiwit :| per 100 gram
heb zelf op dit moment van de c1000 magere franse kwark met 7,5 gram eiwit, smaakt goed.
heb eerst ook wel van de dirk van de broek geprobeert met 10 gram eiwit maar die was zo droog dat er eerst 250ml melk bij een halve kilo moest om een beetje te smaken

magere kwark van de Aldi, 10gram eiwit/100gram kwark.
Die van de AH ook gehad, maar niet te eten. Smaakte naar braaksel, zo zuur.

Zit in die van de boer echt 18! gram eiwit per 100 kwark? Zou je willen checken, want dan moet ik dat hebben :P

Die van de Super :meal: en heel soms die van de Lidl.. :kots:

Naturel kwark van de edah.. 9.8 gram per 100 ml..

Is wel lekker Als je het een beetje mengt enzo..

magere biologische kwark van de albert heijn.
55 kcal, 9.5 eiwit, 3.5 koolhydraten, 0 vet

Smaakt super lekker.

Superrrrrrrrrrrrrrrr

Metal_Wolf zei:
Die van de Super :meal: en heel soms die van de Lidl.. :kots:

das koningskwark..

en die is mjum..

9.8 gram eiwit per 100 gram, en je hebt geen lepel nodig om het bakje leeg temaken, bakje omkeren en het valt er als 1 blok uit.

Kwark van de aldi
11gr eiwitten, geen vetten en een 3tal gr KH (dat laatste wilt wel eens tegenvallen voor zover dat kan bij andere soort kwark vind ik) bovendien vind ik die van de Aldi (milsa) gewoon lekker, en ook dat is soms niet echt bij andere merken...

de magere kwark van de lidl kcal 68 prot 12,2 kh 3,9 vetminder dan 1gr

Kwark met 18/19 gram eiwitten per 100 gram ???
Is dat dan ook magere kwark, ik heb namelijk magere kwark van Almhof met 9,5 gram Eiwitten per 100 gram....

nou ik denk dat het een foutje is ik ken bijna alle merken kwark en de voedingswaarde daarvan en de hoogte eiwitten die ik tot nu toe heb gezien is idd 11 per 100gr en ik ben echt een neusert kwa boodschappen daarom wil er nooit iemand met me mee omdat het altijd zo langs duurt ....die leeserd zeggen ze dan :D
ik heb altid die van konings 49 cent en 10 gr eiwit

hihi nu halfvolle bananen kwark van Mona... hmmmmm
sorry nee anders heb ik die van de aldi of van de Dirk, zeker goedkoop, maar ik vind het eigenlijk niet te vreten, ben dus een mietje en ik mix er wat yoghurt of suikervrije siroop doorheen!

AH biogarde kwark

erg fijn en 11 gram eiwit per 100 gram. hopelijk gaan ze die verpakking niet veranderen, want toen ze dat met de melk deden, ging het er ook op achteruit.

Ik heb normaal altijd de standaard magere kwark van de c1000, en tegenwoordig heb ik de goedkope zaanse ah magere kwark, die smaakt ook lekker en is nog goedkoper ook.

Ik gooi meestal een laagje Vanilla vla over me kwark, da's lekker :P
Of een beetje siroop.

Ik heb ook meestal de c1000 magere kwark. Prima spul. Gooi er meestal wat vers fruit doorheen...

Terug
Naar boven