Fitness Seller

wat voor verzorgingmiddelen gebruiken jullie voor je gezicht?

beetje raar om moeite te doen om er voor de vrouwen goed uit te zien. Ik doe het om mezelf te kunnen bewonderen in de spiegel.

1x per week onder de turbo. Af en toe een goeie scrub. Voor het slapen gaan een vochtinbrengende nachtcreme. Overdag een anti-rimpel creme. In het weekend gebruik ik weleens een stick voor vermoeide ogen. Voor mijn lichaam babyolie! Man wat zie je er dan toch elke keer weer lekker geil uit!

Water en douchegel?

Na het scheren en gel, iedere ochtend na het wassen wat nivea. C'est tout

alleen aftershave. hoef die gay shit niet op mijn gezicht.

zou alleen wel iets willen voor de gevoelige huid om voor het scheren op te smeren ofzo. het brand als de ziekte soms. iemand tips?

aftershave balsem voor na het scheren en scrub voor het wassen van mijn gezicht.

Af en toe zonnebank en elke dag nivea for men cool start of anti age cream.

Loreal men extreme hydra energetic.

Krijg er wel een lekker zacht baby huidje van.

Mijn huidige (AAS)*

- Roa
- Benzac/Benzylperioxide

Normale stack voor een glad huidje
- Nivea

Verder goed wassen en tandje poetsen etc etc.

* AAS: Anti Acne Stack

1 in de 2 weken masker van Labseries Purifying Clay Mask
1 in de week Face scrub van Clinique skin supplies for men
elke ochtend en avond l'oreal hydra energetic Turbo booster
voor de haartjes minoxidil 5%

'L Oreal met hyaluronzuur

Water + salicylstuff + crème met UV bescherming.

Af en toe zonnebank en elke dag nivea for men cool start of anti age cream.

Waar haal je die cool? In het kruidvat hier hebben ze alleen sensitive en een andere die hydrateert.. L'oreal vind ik veels te weinig (50ml), is uit in 2 weken en vind 10€ overdreven..

Ik begrijp ook niet waarom er balsems bestaan en cremes, als je creme gebruikt moet je dan nog balsem opdoen, balsem is eigenlijk enkel voor de scheerzone en niet voor heel het gezicht.. Dus in principe is creme dan het best lijkt me

Anders nog zo'n gelwash van l'oral paar keer te week, en paar keren die creme van nivea dat hydrateert, en dat is alles. Zou het wel graag elke dag willen aanbrengen maar ben te lui, net zoals ik me elke dag zou moeten scheren :o

Voor mijn haar (valt lichtjes uit) minoxidil, finasterde, nivea hair recharge, en L-arginie, beter voorkomen dan genezen, uiteindelijk wordt ik wss toch kaal maar liever binnen 10 jaar dan nu.

Zo af en toe een zonnebank,
gezicht zowel 's ochtends als 's avonds ff schoonwassen met koud water,
teatree (verkrijgbaar bij Kruidvat, voor iets van 2€ en het bevalt me uitstekend)

water, zeep en scheerschuim
In de zomer ook nog wat zonnecreme voor op het strand, thats it

Ik heb ook een heel droge huid van nature (en exceem). Vooral na het scheren is het raak.

Ik gebruik
- Soms nivea scrub
- Na het scheren gilette balsem
- Nivea for Men Sensitive

Bevalt prima ;)

Odorex gezien ik best flink zweet in de zomer.

Verder wat gel/ wax in mn haar, totdat ik het weer milimeter en idd af en toe nivea ofzo voor als ik een droge kop heb.

Terug
Naar boven