XXL Nutrition

wat voor verzorgingmiddelen gebruiken jullie voor je gezicht?

met scrub bedoelen jullie toch zoiets?
[Link niet meer beschikbaar]

kun je die gewoon bij de drogist halen

Zoals Tony Soprano zou zeggen, na dit topic gelezen te hebben: ''Whatever happened to Gary Cooper, the strong, silent type?'' ''Now that was a Man. He wasn't in touch with his feelings. He didn't use gay facial products...he just did what he had to do."

1x per week onder de turbo. Af en toe een goeie scrub. Voor het slapen gaan een vochtinbrengende nachtcreme. Overdag een anti-rimpel creme. In het weekend gebruik ik weleens een stick voor vermoeide ogen. Voor mijn lichaam babyolie! Man wat zie je er dan toch elke keer weer lekker geil uit!

:roflol: Hehehe:rolleyes: klaar voor de darkroom;)

niets :)

• Topic Starter Topic Starter
ik moet trouwens zeggen. Nu ik in de cut zit en alle vetten, suikers en zuivel producten eruit heb gegooit krijg ik nauwelijks puisten nog. En ik zit ook nog in een kuur. Zo heeft mijn huid serieus in geen 2 jaar uitgezien.

Met gewoon water wassen, 1x in de week een sensitive skin scrub van bij de apotheker en daarna deed ik vroeger een aloë vera lotion aan van Herbalife wat een zeer goed product was voor weinig geld. Huid werd altijd babyzacht en verzorgde uitstekend.

Maar kan aan deze niet meer geraken vandaar dat ik nu van Yves Rocher een hydraterende dagcrème aan doe. Behoorlijk veel geld voor een kleine tube, maar je krijgt 1 tube gratis de volgende maal.

Gebruik een Cleanser - Toner & moisturize van "Dermatolica"
Zal het eigenlijk dagelijks moeten doen maar laatste maanden verwaarloos ik het nogal.
Verder scrub ik eens een 2x de maand met goeikope scrub van Hema

Nivea For Men Sensitive Face Wash ( kruidvat 7euro )

Terug
Naar boven