MuscleMeat

Wat Waren jullie beste Pre-Workout Supps tot nu toe?

timoz

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

ik ben de laatste tijd bezig met wat opzoekwerk over allerlei soorten No's en pre-workouts...
Heb zelf al leuke ervaring gehad met No-Xplode maar ik weet dat er nog een heleboel andere zijn...
Wat waren jullie ervaringen en raden jullie mij een bepaalde pre zeker aan?!

Greetz Timo

Voor groei gaat er niks boven een goede maaltijd. Als we het over supplementen hebben dan is wat BCAA of eiwitten voor training altijd een succes. Persoonlijk vind ik het fijn om er wat dex of complexe carbs bij te dumpen. Een goede weightgainer (dus zonder super veel suiker) zou dus een goede optie kunnen zijn.

Voor de training zelf en het gevoel ben ik helemaal verliefd op de NO shizzle. Maar vind het te duur. Als ik motivatie mis slik ik gewoon 200mg Caffeine pil en krijg zelfde mentale drive als met NO shit. Als NO-Xplode goedkoper zou zijn zou ik het denk wel standaard gaan nemen.

Voor pomp heb ik geen idee wat je moet nemen aangezien ik me niet bekommer om pomp.\

Maar ik ben totaal geen supplementen expert, dit is gewoon wat voor mij lekker voelt.

Hoi,

ik ben de laatste tijd bezig met wat opzoekwerk over allerlei soorten No's en pre-workouts...
Heb zelf al leuke ervaring gehad met No-Xplode maar ik weet dat er nog een heleboel andere zijn...
Wat waren jullie ervaringen en raden jullie mij een bepaalde pre zeker aan?!

Greetz Timo

Ik zou me niet zo druk maken over "merksuplementen" en gewoon lekker hard trainen en goed eten.

weihydrolisaat

qua prijs/effect verhouding;

Golden Power energy drink (Aldi) 0.29ct per blikje ;)

Drive + Rpm all the way !!

moet je voor de grap eens NOX van Dorian Yates nemen.. niet op de avond nemen.. sommigen slapen dan niet..

Goed om eens te proberen, super pomp tijdens trainen en je blijft super wakker :P

Niks, maar dan ook echt niks verslaat Koolhydraten. En dan heb ik het over veeel koolhydraten. In de vorm van een stevige pre-workout maaltijd. Zonder koolhydraten zijn pre-workout supps ook niks waard.

Rpm!

Ik reageerde in het begin best wel good op White Flood !
Goede focus, net dat setje langer kunnen doorgaan ! Goede pomp...

Eens met Ivo en Luke

Voor mij een deftige maaltijd, (of 3, 4) met CARBS, nothing fancy.

Chocola, chocomel, bananen.

Terug
Naar boven