XXL Nutrition

Wat Waren jullie beste Pre-Workout Supps tot nu toe?

-uitgerust zijn
-flinke maaltijd ophebben
-niet teveel gerukt die dag

Top pre work-out:
dextrose - whey - creatine

ik vind sups toch een goede aanvulling op een deftig eetschema hoor

ik heb wel lekkere trainingen neergezet op nitrocrea, meer meeste lekkere trainingen ook gewoon zonder sups hoor. Wat het grote verschil maakt is altijd nog carbload over meerdere maaltijden, te beginnen bij een deftig ontbijt.

De pre-workout sups die ik tot nu toe heb getest werkten of niet of zelfs averechts voor mijn idee. En dat zijn er best een aantal. Green Bulge was op zich wel lekker, maar ipv die dure merkshizzle koop ik nu liever eten voor mijn geld.

Niks, maar dan ook echt niks verslaat Koolhydraten. En dan heb ik het over veeel koolhydraten. In de vorm van een stevige pre-workout maaltijd. Zonder koolhydraten zijn pre-workout supplementen ook niks waard.

Ik denk dat je de KH toch wel overschat dan hoor. Mijn laatste maaltijd met KH eet ik ongeveer 3-4 uur voor mijn training en direct ervoor neem ik alleen wei. Traint prima.

Tsjah. Het ene lichaam is het andere niet denk ik dan.

Boterham met pindakaas.

OT: Energy drink van de Jan Linders, no joke.

ik heb namelijk nog geen pre-wo boosters genomen.

RPM en Drive......

Mijn favorite.....

R4W en Nos Ether...

R4W bevat Yohimbe en caffeineBeest!!

Ik denk dat je de KH toch wel overschat dan hoor. Mijn laatste maaltijd met KH eet ik ongeveer 3-4 uur voor mijn training en direct ervoor neem ik alleen wei. Traint prima.

als je gedurende de dag veel koolhydraten eet, zitten je spieren toch al vol glycogeen, dus hoeft je pre-workout maaltijd niet persé veel koolhhydraten te bevatten.

Redline van VPX en Fyre van Syntrax zijn ook goed imo

Terug
Naar boven