MuscleMeat

wat wel eten en wat niet eten

  • Topic starter Marick
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 2K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Marick

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
229
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
hallo

ik wil aan jullie vragen wat jullie zoal eten? met name:

ontbijt
middag eten
avond eten

tussendoortjes eventueel?

ff inspiratie op doen :)
 
Doe ff inspiratie op in de sticky's
 
wat is sticky's ? link>?
 
Wie kan even de sticky's linken? Een Jw of ectosaurus of peanuthead ofzo?
 
kom op dat hoef je toch niet te linken, zijn de allereerste post in het voedings sectie. ze staan boven aan en er staat 'stikcy' voor, hoe moeilijk kan het zijn.en verder om je vraag te beantwoorden, s ochtends havermout/brinta. s middags brood met vleeswaar(kip/kalkoenfilet, rosbief, fricandeau, ander mager en eiwit reik beleg.) of pindakaas. en voor het slapen bak kwark. bij het avond eten ook veel kip en ander vlees. ook genoeg fruit en groente eten
 
oh dat. soz ben nieuw. maar ik vroeg niet precies wat ik moet eten. maar wat jullie eten;)
 
Hoezo vraag je dat?
 
ik eet meestal, havermout+brinta+melk en los een ei erbij als ontbijt. dan later 2 stuks fruit, dan s middags genoeg brood met vlees en/of pindakaas. voor het sporten een boterham, na het sporten whey. avond eten wat de pot schaft, meestal rijst/pasta/aardappels oid met vlees. daarna 25gram kwark met frambozen/bosbessen/aardbeien erdoor. en dan voor het slapen nog een ei meestal.
 
Ik eet avondeten. Havermout met amandelen, boterhammen met kipfilet, kip/vlees, pasta/rijst/aardappelen, groenten, magere kwark.
 
hallo

ik wil aan jullie vragen wat jullie zoal eten? met name:

ontbijt
100g havermout, 250ml halfvolle yoghurt, banaan

middag eten
6 boterhammen, 80-100g kipfilet, 30g pindakaas

avond eten
Wat er op de tafel verschijnt (inwonend bij ouders)

tussendoortjes eventueel?
6 boterhammen, 80-100g achterham, gekookt ei, 250ml halfvolle yoghurt, sla & tomaten, 30g pinda's & noten

ff inspiratie op doen :)
Zoiets ongeveer...
 
's morgens een flinke portie granen (havermout en droge muesli zijn aanraders) met eiwitrijk voedsel zoals hardgekookte eitjes en een stuk fruit voor de vitamines. Als je eitjes opeet gooi dan beslist niet het eigeel zomaar de vuilbak in! Dat is een heleboel nutritie die je weg gooit.

's middags boterhammetjes met een flinke kwak pindakaas of enkele schijven kipfilet (heerlijk).

's avonds zou ik rustig aan doen met de (complexe) carbs, maar het hangt natuurlijk af van je totaalplaatje. Vis, noten en vlees zijn wenselijk. Ik eet vooral veel carbs in de ochend en rondom de training, en dat werkt prima.

Voor het slapen caseïne (zit in melkproducten zoals kwark), zodat je lichaam genoeg eiwitten heeft 's nachts.

Ik weet totaal niet wat je doelen zijn, dus ik geef je maar vanzelfsprekende tips mee die voor mij werken... Iedereen heeft zijn eigen methodes. I hope this helps !
 
hallo

ik wil aan jullie vragen wat jullie zoal eten? met name:

ontbijt
middag eten
avond eten

tussendoortjes eventueel?

ff inspiratie op doen :)

Ik eet voornamelijk lunch en avondeten.
 
in de morgen rij ik langs de mac donalds, neem alles waar kip op zit dan smiddags kom ik bij de burger king en neem ik tripple whopper met van die krul frietjes dan savonds bij de kfc zo'n bukket en dan voor slapen gaan bestel ik een pizza en voor slapen gaan eet ik een danoontje
 
10 euroknallers pwo en je groeit als kool!
 
eieren olijfolie kwark melk whey havermout kipfilet pinda's veel meer heb je niet nodig
 
Back
Naar boven