AndroidHealthClinic

Wat wil ze nu van me?

zou persoonlijk ook voor optie 2 gaan, maar domme dames haat ik dan ook

nog niemand die heb gevraagd om fotos???

coïtus jongeuhh!!!

(Heb verhaal wel niet gelezen maarja_)

Ik zou zeggen neuk haar, maar het is raar dat ze ineens gaat janken en zegt dat ze serieus met haar vriend is als je vraagt waar ze mee bezig is.
Straks geeft ze je aan voor verkrachting als haar vriend erachter komt en ze niet durft toe te geven dat ze een sl*t is :P

Ze is onzeker en reageert op mannen die haar slecht behandelen. (anders zou ze niet terug gegaan zijn naar haar ex) Dus nu weet je al op welk soort gedrag ze reageert. Ze wou sowieso wel eens nken en die kans had je beter genomen en het is bovendien jouw taak om te escaleren als man.

Misschien wil ze haar vriend ''terug pakken'' door hem jaloers te maken met jou.

Als ik moest kiezen tussen die twee opties, zou ik voor twee gaan. Hou de eer aan jezelf, en laat je verdere leven niet beinvloeden door een stomme muts.

u gotta get every hole u can get brah , fat or skinny ugly or beauty we dont ****ing care just hitch the b*ch

**** die domme snol en ga opzoek naar een normaal meisje

2. Laat maar zitten dit hele wijf. Je voelt je te trots om haar nu te versieren want ze heeft je goed beet gehad door toen zwaar te ontkennen en ze speelt een vaag spelletje (met je).

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

**** die domme snol en ga opzoek naar een normaal meisje

Zo kan het ook.

Gewoon nken... Als ze een beest in bed is hou hr je aan het lijntje voor nog een paar keer, en anders negeren...
Denk dat dit de meest zinnige post was in het topic.

--

Laatst bewerkt:
Zou eerst kijken of die ex/vriend niet toevallig een beer van een kerel is..:D

Ze wilt wraak op haar ex,

Pics?

• Topic Starter Topic Starter
O

Laatst bewerkt:
hmm vind het persoonlijk not done om een meisje te nken die in een relatie is. zeker als die relatie 'goed' is

Terug
Naar boven