MuscleMeat

Wat zijn de voedingswaarden van grove sojavezels?

makker, lees die text + bijbehorende links dan eens.

tofu

Vleesvervangers zoals tahoe (tofu) en tempeh (tempé) zijn gemaakt van soja, de algemene naam voor de sojaboon . Er zijn ongeveer 1000 verschillende soorten sojabonen met elk verschillende eigenschappen, waarmee een groot aantal producten gemaakt kunnen worden.

Je bent duidelijk niet verder gaan lezen naast dit stukje. Zelf weten, ik quit het topic, succes verder.

• Topic Starter Topic Starter
Vleesvervangers zoals tahoe (tofu) en tempeh (tempé) zijn gemaakt van soja, de algemene naam voor de sojaboon . Er zijn ongeveer 1000 verschillende soorten sojabonen met elk verschillende eigenschappen, waarmee een groot aantal producten gemaakt kunnen worden.

Je bent duidelijk niet verder gaan lezen naast dit stukje. Zelf weten, ik quit het topic, succes verder.

Man, denk je nu dat ik dom ben? Tuurlijk weet ik ook wel dat de voedingswaarden van tofu, tempeh, sojamelk en dergelijke makkelijk op internet te vinden zijn.

Ik vind de voedingswaarden van grove sojavezels niet terug, moet je daarom zo zagen alsof je alles beter weet?:eek:

Nee ik zag niet, voor de laatste keer: lees die sub links nou maar als je het hele artikel hebt gelezen, daar staat genoeg over dat product.

Terug
Naar boven