AndroidHealthClinic

wat zijn je mooiste Oud&Nieuwjaars momenten?

Dat moet gewoon een keer gruwelijk fout gaan

Een vuurpijl ontwijken op m'n fiets die ik in een vuilnisbak had gegooid en vervolgens over zo'n vuurwerkfontein rijden en knoerthard op m'n smoel gaan. Dat was tot nu toe wel het mooist.

Ik droeg een aantal jaren terug een trui met capuchon tijdens het vuurwerk afsteken. Gooit een buurjongen per ongeluk een strijker in mijn capuchon. Gelukkig reageerde ik in een fractie van een seconde en gooide 'm er snel uit anders had ik het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen.

toen ik jaar of 12 was en stiekem rotjes afgooide (die iemand van 16 voor me ging kopen )terwijl dat helemaal niet mocht!

:o

Toen ik mijn nieuwe liefde dr poesje volknalde precies toen de eerste knallen afgingen om 12 uur

zielige tjooky heb je geen vrienden?:(:(

Ik vergeet elke oud&nieuw half omdat ik te dronken ben... heerlijk.

Ze hadden me paar jaar geleden gefilmd, nadat ik om 7 uur s' morgens thuiskwam.
Heheh heb er smakelijk om kunne lachen.
Ik kan toch best goed rappen :D

Ik heb al diverse keren moeten ontwijken voor potten vuurwerk en vuurpijlen die om waren gevallen. Vanaf toen ben ik eigenlijk bang voor dat rot spul, ga altijd achter een dikke paal staan. :D

Mooiste moment is dat ik toen voor het eerst met m'n ex zoende.

Ik heb al diverse keren moeten ontwijken voor potten vuurwerk en vuurpijlen die om waren gevallen. Vanaf toen ben ik eigenlijk bang voor dat rot spul, ga altijd achter een dikke paal staan. :D

Mooiste moment is dat ik toen voor het eerst met m'n ex zoende.

Groot gelijk heb je meid

Ja, toen ik het typte wist ik al dat het te voorspelbaar was.

is mijn fout ik zit in een kuur

kan er nix aan doen:P

Toen ik met mijn vele vrienden een heel forum volspammde, precies om 0:00 !!!!

Ik heb al diverse keren moeten ontwijken voor potten vuurwerk en vuurpijlen die om waren gevallen. Vanaf toen ben ik eigenlijk bang voor dat rot spul, ga altijd achter een dikke paal staan:D

Mooiste moment is dat ik toen voor het eerst met mijn ex zoende.

:thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven