Fitness Seller

Nieuws Amerikaanse verslaggeefster en cameraman doodgeschoten in live-uitzending

heeft die zender niet laatst christenfundamentalistische bullshit gepropageerd?

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

die gast filmde het zelf ook zo te zien.

Zie hem eerlijk gezegt niks raken/bloed ect, maar misschien is dit alleen in films. Zie niet al te vaak mensen die worden afgeschoten.

das een colt, .45 zie je normaal wel, al zien we hier redelijk weinig "oppervlakte"...

En je ziet quasi nooit bloed, dat komt er langs de andere kant uit. En ze lopen ook altijd eerst nog even weg.

Hij heeft wel wat weg van de postbode van Jingle all the way.

He dindu nuffin, he a gud boy

[Link niet meer beschikbaar]

die gast filmde het zelf ook zo te zien.

Zie hem eerlijk gezegt niks raken/bloed ect, maar misschien is dit alleen in films. Zie niet al te vaak mensen die worden afgeschoten.

idd raken zie je niet zo goed als je zou denken ;p

Als t een colt 45 is, dan gaat de kogel met een snelheid van ongeveer 943 km/h.

Mijn luchtbuks schiet veel harder! Tuurlijk een pingpongbal die 100 gaat of een vrachtwagen die 100 gaat komt anders aan maar ik ga het morgenvroeg toch maar eens uitproberen op een nieuwslezeres dank DBB met je behulpzame kennis zonder gelijk op de man te hoeven schieten.

heeft die zender niet laatst christenfundamentalistische bullshit gepropageerd?

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

das een colt, .45 zie je normaal wel, al zien we hier redelijk weinig "oppervlakte"...

En je ziet quasi nooit bloed, dat komt er langs de andere kant uit. En ze lopen ook altijd eerst nog even weg.

Ik zie een glock op het filmpje van de schutter wat op geenstijl staat. Is dit een ander filmpje?

1.148 doden bij 887 massaschietpartijen in VS in afgelopen 2,5 jaar

BNRzB2B.jpg

In december 2012 stapte Adam Peter Lanza (20) gewapend de basisschool van het dorp Sandy Hook in de Amerikaanse staat Connecticut binnen en doodde er 26 mensen. De slachtoffers waren twintig kinderen tussen zes en zeven jaar oud en zes volwassenen. In de VS werd geschokt gereageerd. Een jaar later kwam Mass Shooting Tracker online. Dat is een database die via crowdsourcing informatie verzamelt over alle schietpartijen die sinds 2013 op Amerikaanse bodem plaatsvonden en waarbij telkens minstens vier mensen omkwamen.

De Amerikaanse nieuwssite Vox goot de data in een interactieve plattegrond naar aanleiding van de schietpartij op twee journalisten gisteren in Virginia. Absurd aan dat drama is dat de moorden rechtstreeks te zien waren op de Amerikaanse tv. Vester Lee Flanagan (41) schoot voor de camera in koelen bloede zijn voormalige collega's Alison Parker (24) en Adam Ward (27) dood. Zelf ondernam hij tijdens de massale klopjacht op hem een zelfmoordpoging. Hij overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Op de kaart die Vox in elkaar bokste naar aanleiding van het schietincident lijken de rode cirkels niet te tellen. De cijfers zijn dan ook onthutsend. Sinds het bloedbad in Sandy Hook gebeurden in de Verenigde Staten zeker 887 massaschietpartijen. Daarbij kwamen minstens 1.148 mensen om en vielen er 3.184 gewonden. Slechts een aantal staten werd de afgelopen 2,5 jaar níet opgeschrikt door een bloedbad.

'murica :roflol:

Vandaag ook terug een agent doodgeschoten.

waar zijn al de good guys met een guns?

1148 doden bij 887 schietpartijen, zo gevaarlijk zijn die vuurwapens niet. Ik zou bijna denken dat ze beter gewoon een mes kunnen pakken.

waar zijn al de good guys met een guns?

Misschien waren die er wel en hebben die juist meer doden voorkomen.
waarschijnlijk niet, maar wie weet

Voor één of andere reden blijf ik het ongeloofwaardig vinden. Het leek alsof dat eerste schot er toch wel op zou zijn, met dat kaliber kan je toch niet nog een heel eind gaan lopen?
Lijkt me nog steeds een promotiestunt voor het kanaal...

Voor één of andere reden blijf ik het ongeloofwaardig vinden. Het leek alsof dat eerste schot er toch wel op zou zijn, met dat kaliber kan je toch niet nog een heel eind gaan lopen? Lijkt me nog steeds een promotiestunt voor het kanaal...

Meteen gaan liggen en evt. doodgaan gebeurt vrijwel nooit, alleen in films.
Zelfs als je iemand in het hart schiet kan dat nog een seconde of 5+ duren maar hij mikt half ergens op het lichaam en tenzij je de ruggengraat raakt is de kans groot dat die persoon nog een heel eind kan komen met overlevings adrenaline in z'n lichaam. Boodschappen doen enz.
Grootste kans als je het hoofd raakt natuurlijk maar nog genoeg verhalen van soldaten die in het hoofd geschoten worden en nog een tijdje bij bewustzijn zijn of het overleven. Maar van zo dichtbij afhankelijk van het type munitie is de kans van slagen wel erg groot en ik zou dus gewoon altijd gaan voor de .50 cal snipert met aimbot net als wij vroeger bij de seals.
https://www.youtube.com/watch?v=JFnnttHql-A

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven