Fitness Seller

Wat zorgt voor conditie verlies bij hoog gedoseerd

ShaneV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Wat zorgt er nu voor als je conditioneel achteruit gaat bij een hoog gedoseert kuurtje. Is het zo omdat je zwaarder word en je hart moet aan het gewicht wennen of is het vocht? Wil namelijk een paar kilo spiermassa erbij maar dat moet niet tenkoste gaan van mn conditie.

Wat zorgt er nu voor als je conditioneel achteruit gaat bij een hoog gedoseert kuurtje. Is het zo omdat je zwaarder word en je hart moet aan het gewicht wennen of is het vocht? Wil namelijk een paar kilo spiermassa erbij maar dat moet niet tenkoste gaan van mn conditie.

trenbolone is k*t voor je conditie (eigen ondervinding)
deca had ik geen last van conditie maar wel van andere dingen,
boldenone vond ik persoonlijk bevorderend voor conditie maare is +14weken te gebruiken
test maakt bij mij geen verschil
en derest kan ik niet over oordelen

my personal 2 cents

Easy: Tren, oxy en dbol.

Conditieverslechtering lijkt inherent aan tren. Bij oxy en dbol is het volgens mij te wijten aan vochtophoping rond de organen, welke tevens drukt op de longen.

meer kilo's betekend hogere vo2 max vandaar dat je conditie minder wordt

Ik merk heel erg dat mijn spieren veel meer zuurstof wegtrekken en ik eerder buiten adem ben. Heb ook veel sneller een pomp (veel bloed in spieren), wat ook niet bevorderlijk is voor je uithoudingsvermogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde niet de specifiek de middelen maar meer de hoeveelheid.
Kan bijvoorbeeld 500mg test e zetten maar dan kak ik echt in kwa conditie. Ik wou dat inkakken beperken door iets tegen de vocht te zetten als het daar aan ligt natuurlijk.

Dus kan ik bijv dit (500mg test e 500mg bold) nemen en dan wel conditioneel verbeteren of vast houden van mn huidige conditie met behulp van bijv ari?

Extra gewicht is hogere vo2max wat dus betekend dat meer zuurstof nodig hebt om je spieren te voorzien. Reken er dus maar op dat je conditie achteruit gaat ongeacht het middel dat je neemt. Boldone zorgt dan wel voor extra rode bloedcellen maar dit weegt niet op tegen de kilo's die je bijkomt

• Topic Starter Topic Starter
En daar is niks tegen te doen?

Alle middelen wel.

Enkele factoren:
- hogere bloeddruk
- snelle gewichttoename, waarvan meestal ook veel vocht
- meer eten, dus meer energie die naar de spijsvertering gaat
- schildklierhormoonproductie daalt bij sommige produkten (o.a. test)

Op bold only had ik er geen last van eigenlijk. Zet ik er test bij dan is het positieve effect van bold gauw weer weg.

Je vraagt of er niks tegen te doen is. Lijkt me wel: aan je conditie werken. Alleen zijn duursporten nou niet de beste combi bij een massakuur. Toch zou je best 3x per week intervaltraining erbij kunnen doen.

tren en conditie verlies hoor je altijd, zit op dit moment in het buitenland, en meerde vechters hier zetten zo rond de 300/400mg Tren E Only de laatste 6 weken voor een wedstrijd, vond ik best bizar! maar geen van hun ondervond conditie verlies.

Ikzelf had met 500mg test p/week,en 50mg Provi p/dag al dat me conditie zwaaar inkakte. Merkte wel toen ik de laatste weken 1 cap Aromasin EOD pakte (geen provi meer) dat het wat beter werd, waarchijnlijk door het vochtverlies.

denk dat je het gewoon zelf uit moet proberen, en dan met korte esters zodat het snel uit je systeem is mocht het je teveel last hebben van conditieverlies.

niet vergeten verhoogt angiotensinII, cortisolverneuking, en een verstoorde mineralenbalans als gevolg van veranderingen in de hormonenspiegel.

Ms zijn er nog andere werkingen. Met name een theorie over oxidatie in de longen van tren, met de typische trenhoest en smaak naar roest in de bek.

Iemand zou eens ACE-blokkers moeten nemen op tren(eigenlijk zelfs aangeraden), en zien of het conditievernkende effect nog bestaat.

Laatst bewerkt:
op tren was ik aan het hijgen als 'n bejaard paard!!!
Test dk d-boll winny primo geen last van...

Terug
Naar boven