Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gelukkig zijn prohormonen over een tijdje in de VS ook verboden, wel jammer wat betreft 1 test, maarja dat kan je dan vast wel bij een underground lab bestellen..
Dat slaat nergens op en ik zei niet dat ze geen bijwerkingen hadden maar dat ze makkelijk te controleren zijn tenzij je een normale dosis gebruikt...en als je denkt dat groeien en sterk worden alleen een kwestie is van as en niet van eten/trainen en rusten dan zal ik als ik jou was nog wat meer gaan lezen.....en dit bedoel ik niet lullig
Nakuur doe je om zsm te herstellen, je wilt zoveel mogelijk massa vasthouden, test levels etc weer omhoog te krijgen, oestrogeen tegengaan etc etc ff snel gezegd.
Verder hoeft underground niet altijd slecht te zijn wat ik begrepen heb. Alleen omdat het toch minder getest/gecontroleerd wordt kan de hoeveelheid werkzame stoffen per batch wel 's schommelen.