Fitness Seller

Wat zou jij gebruiken S1+ of 1-AD???

Gelukkig zijn prohormonen over een tijdje in de VS ook verboden, wel jammer wat betreft 1 test, maarja dat kan je dan vast wel bij een underground lab bestellen.. :D

Ach als AAS helemaal geen bijwerkingen zouden hebben. Dan zou iedereen nu allang groot en sterk zijn :D

Ch40sTh!3f zei:
Ach als AAS helemaal geen bijwerkingen zouden hebben. Dan zou iedereen nu allang groot en sterk zijn :D

Dat slaat nergens op en ik zei niet dat ze geen bijwerkingen hadden maar dat ze makkelijk te controleren zijn tenzij je een normale dosis gebruikt...en als je denkt dat groeien en sterk worden alleen een kwestie is van as en niet van eten/trainen en rusten dan zal ik als ik jou was nog wat meer gaan lezen.....en dit bedoel ik niet lullig

4cc

Tjonge jonge, wat laat jij je snel op de kast jagen. Het is ook bedoeld als GRAP weet je wel G R A P

Ch40sTh!3f zei:
Tjonge jonge, wat laat jij je snel op de kast jagen. Het is ook bedoeld als GRAP weet je wel G R A P

Nee helemaal niet hoor....maar hoe moest ik nou weten dat je het een grapje was?....aan die ene smilie?

4cc

Erm je kan toch wel uit de tekst opmaken dat het een grapje was. Maar goed maakt niet uit.

wat houd een nakuur eigenlijk in? waarvoor doe je dat.

en het is toch dom om iets te nemen dat van een underground lap komt er kan vanalles mee gebeurt zijn, het gaat daar toch om het geld

detlef zei:
wat houd een nakuur eigenlijk in? waarvoor doe je dat.

en het is toch dom om iets te nemen dat van een underground lap komt er kan vanalles mee gebeurt zijn, het gaat daar toch om het geld

Nakuur doe je om zsm te herstellen, je wilt zoveel mogelijk massa vasthouden, test levels etc weer omhoog te krijgen, oestrogeen tegengaan etc etc ff snel gezegd.
Verder hoeft underground niet altijd slecht te zijn wat ik begrepen heb. Alleen omdat het toch minder getest/gecontroleerd wordt kan de hoeveelheid werkzame stoffen per batch wel 's schommelen.

Terug
Naar boven