Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neej hoor.4CC zei:Ik blijf het niet snappen....dan kies je ervoor om prohormonen te gebruiken en dan ga je nakuren met nolvadex?...Ik weet de reden niet dat je liever prohormonen gebruikt dan dan reguliere as maar in mijn ogen is het erg onlogisch
4cc

4CC zei:Ben ik niet met je eens...bijwerkingen van as zijn makkelijk te controleren als je een verstandige dosis gebruikt....en niet alle prohormonen zijn milder dan as...M1T wat als een prohormoon wordt verkocht is meer levertoxisch dan anavar, dianabol, winny etc.. En zo zijn er nog wel meer serieuze bijwerkingen op te noemen
En als je kiest voor wat jij mild noemt....waarom dan kiezen voor een relatief zwaar medicijn als nolvadex? Staat niet in verhouding!
En wat versta je onder mild?...alles wat je eigen hormoon huishouding ontregeld is in mijn ogen niet mild .... de vraag is dan alleen wil je het maximale uit deze belasting halen of wil je dat niet?
Als je niet aan de AS durft of wilt ben je in mijn ogen ook niet klaar voor prohormonen
4cc
Pumpin' zei:ik heb het in dit geval ook niet over M1t. M1t is ook een enkele uitzondering.
Dat weet je niet fabrikanten brengen het vrij snel op de markt...reguliere as zijn jaren lang onderzocht vanaf het begin dat ze op de markt waren..nu weten we dingen die in de tijd van Arnold nog niet bekend waren en dat is dan nog maar het topje van de ijsberg...prohormonen zijn een paar jaar op de markt...dus je kan dit niet met zekerheid zeggen
Je zegt: "bijwerkingen van as zijn makkelijk te controleren als je een verstandige dosis gebruikt"
Zijn die van ph's niet makkelijk te controleren dan?
Jawel maar daar heb je precies mijn punt...waarom dan niet het uiterste uit die belasting halen?
Ook zeg je: "En als je kiest voor wat jij mild noemt....waarom dan kiezen voor een relatief zwaar medicijn als nolvadex? Staat niet in verhouding"
Ik heb al eerder aangegeven dat 6-oxo voldoende is, maar wil je het allerbeste dan ga je voor Nolva. (klinkt niet onlogisch toch...?)
Ik vind het vrij onlogisch...iemand wilt geen as nemen omdat dat volgens zijn mening te zwaar is en liever voor iets milder gaat...wat heeft het dan voor een zin om nolvadex te nemen....zo mild is het niet hoor het heeft een grote impact op je lichaam
als je niet de kennis hebt over ph's en wel over AS dat wil nog niet zegen dat je wel over ph's kunt oordelen.
Wie zegt dat ik niet de kennis heb over PH?...misschien heb jij wel niet genoeg kennis over as?
Voor mijzelf: ik hebnooit gezegt dat ik AS niet aandurf. Ik kies alleen voor ph's omdat ze IN MIJN OGEN minder bijwerkingen geven en makkelijker te gebruiken zijn en goede resultaten geven. (ook qua prijs zijn ze niet duur)
Dat weet je niet fabrikanten brengen het vrij snel op de markt...reguliere as zijn jaren lang onderzocht vanaf het begin dat ze op de markt waren..nu weten we dingen die in de tijd van Arnold nog niet bekend waren en dat is dan nog maar het topje van de ijsberg...prohormonen zijn een paar jaar op de markt...dus je kan dit niet met zekerheid zeggen4CC zei:Wat ik zei heeft niet alleen betrekking op jou maar wat over het algemeen in deze thread werd gezegd....
4cc

hoe doe je dat? als jij zoveel kg op 4 weken tijd pakt, zal er wel iets anders in zitten. iest wat ook veel vocht vasthoud. misschien dboll.pumpin zei:De bijwerkigen van ph's zijn minder dan die van AS en je haalt wel degelijk het maximale uit de belasting naar mijn mening als je met een 4 weken durende kuur 6-7 kilo pakt
nasty^PhysIc zei:ff vraagje aan 4cc : Wat zijn de voordelen en nadelen van AAS & PH?

4CC zei:Is individueel kan het wel voor mij zeggen maar niet voor iedereen
4cc

Pumpin' zei:Dat weet je niet fabrikanten brengen het vrij snel op de markt...reguliere as zijn jaren lang onderzocht vanaf het begin dat ze op de markt waren..nu weten we dingen die in de tijd van Arnold nog niet bekend waren en dat is dan nog maar het topje van de ijsberg...prohormonen zijn een paar jaar op de markt...dus je kan dit niet met zekerheid zeggen
Ph's worden ook uitgebreid onderzocht en zijn ontwikkeld met de nieuwste technieken. (en de kennis van vandaag de dag.) Ph's zijn allemaal afkomstig van top-geleerden op AS-gebied (zie ergopharm en avantlabs). En die weten heus wel wat ze op de markt brengen. En ph wordt niet in 1 dag ontwikkeld, r zijn jaren van onderzoek aan voorafgegaan.
Jawel maar daar heb je precies mijn punt...waarom dan niet het uiterste uit die belasting halen?
De bijwerkigen van ph's zijn minder dan die van AS en je haalt wel degelijk het maximale uit de belasting naar mijn mening als je met een 4 weken durende kuur 6-7 kilo pakt.
Ik vind het vrij onlogisch...iemand wilt geen as nemen omdat dat volgens zijn mening te zwaar is en liever voor iets milder gaat...wat heeft het dan voor een zin om nolvadex te nemen....zo mild is het niet hoor het heeft een grote impact op je lichaam
Misschien dat je daar een punt hebt, maar nogmaals: ik heb gezegt dat 6-oxo voldoende is.
Wie zegt dat ik niet de kennis heb over PH?...misschien heb jij wel niet genoeg kennis over as?
niet specifiek op jou gericht, maar de meeste denken dat als ze AS kennen ook ph's kennen. Maar dat is dus niet zo.
ik denk dat er nu wel genoeg over gezegt is. Andere meningen kunnen atijd naturlijk. ik kan alleen zeggen dat ik weet waar ik mee bezig ben. Lees mijn logs maar over paar weken![]()