AndroidHealthClinic

Wat zouden jullie bij sport & fitness shop bestellen?

totaal niks:spam:

als je niet weet wat je moet bestellen bestel dan niks ??? als je je geld persee kwijt wil hoor ik het wel!

toevalig de naam sportfitness?:D

niks, is altijd wel ergens goedkoper :D

Link?

Haha slechte spam, kies dan in elk geval een andere username en open een topic als: Iemand ervaring met deze site? Tenminste zo zou ik het doen :D

nu wachten tot het topic geopend wordt mensen! :D

Hmm, misschien dacht ie door de "&" tussen sport & fitness in z'n nick weg te laten dat we erin zouden trappen. Nice try buddy! :D

• Topic Starter Topic Starter
de link is [Link niet meer beschikbaar]

Mooi site, maar het is handiger als je ook gewoon op merk naam kan selecteren.

idd ... niets

Staat ook te weinig info over de producten en wat er nu net in zit.

En het is ook handiger fdan wanneer ik op kleren druk, dat ik niet eerst 10x moet klikken voordat ik een keer een shirtje zie.

Een zoekfunctie is niet altijd optimaal als het gaat om keywords. Als ik wil zoeken voor een NO booster dan wil ik alle producten zien met arginine erin en niet dat hij straks alleen arginine vind en bv geen producten weergeeft met L-arginine.

was het maar zo simpel...
over wat er in zit dat kan er wel bijgevoegd worden.

over kleding het zijn maar 3 klikken, helaas moet dit wel in verschillende rubrieken, maar als je een betere oplossing weet hoor ik het graag.

Denk ook dat de meeste mensen al hun stek hebben voor supps.
Online al dan niet gewone winkel.

Je moet dus al met iets speciaals komen voor klanten te vinden.

Je krijgt wel veel korting dat is het spectaculaire, zou graag horen of er winkels zijn die dit net zo goedkoop of goedkoper verkopen. 25% is best heel veel. iets wat 100 euro kost gaat mooi 25 euro vanaf.

Terug
Naar boven