- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Van die mong*len als je ff geen tijd hebt om een berichtje te beantwoorden komen met:
Ik haat dat. Kunnen ze meteen de t*fus krijgen
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die mong*len als je ff geen tijd hebt om een berichtje te beantwoorden komen met:
Ik haat dat. Kunnen ze meteen de t*fus krijgen
?Jij komt de verkeerde ook nog wel is tegen.
Als er 30 leden hier een negatieve schrijven op MP...dan zal hij de gevolgen er van dragen.deze week wat gekocht via Marktplaats ,1e contact was vriendelijk en correct en het pakketje was snel verzonden
echter bij het openmaken bleek dat er 72 stuks in zaten in plaats van de bestelde 110 stuks ,toch een verschil van 38 ,
de verkoper blijft bij hoog en laag beweren dat hij ze nauwkeurig heeft geteld voor verzending
hij maakt alleen een grote inschattingsfout en dat is het feit dat op het verzendbewijs het gewicht staat (2900 gram)
als ik deze doos laat wegen op het postkantoor met deze 72 stuks er in komt deze natuurlijk ook weer uit op 2900 gram
en niet onbelangrijk het volume van deze 110 stuks pas nog niet eens in deze doos
de verkoper blijft erbij dat ik een oplichter ben en wil niet meewerken aan een oplossing ,
(ja ,ik ga mensen oplichten voor een paar tientjes terwijl as we speak ik voor duizenden euro's aan spullen op MP heb staan,
10 jaar lid en een 5 sterrenbeoordeling)
het gaat om tientjeswerk en als hij meteen had toegegeven een fout te hebben gemaakt bij het tellen was het voor mij allang goed,
maar door dat hardnekkig ontkennen en mij te beschuldigen haalt hij bij mij het bloed onder de nagels vandaan,
het liefst zou ik hem daarvoor een paar stompen op zijn gezicht willen geven ,maar wat zouden jullie doen in deze situatie
Zal er volgens mij eerst pm contact moeten zijn naar aanleiding van een advertentie, met tenminste een aantal interacties.Als er 30 leden hier een negatieve schrijven op MP...dan zal hij de gevolgen er van dragen.
Er is een oud Italiaans gezegde: Wanneer je het één keer verkloot verlies je twee tandenIk zou dit niet los kunnen laten.
Wie me naait en daarna niet toegeeft, krijgt een probleem.
Ik zou graag anders zijn maar voorlopig lukt het niet.
Er is een oud Italiaans gezegde: Verkloot het één keer en je verliest twee tanden.
Kan best zijn....maar je hele leven over je heen laten lopen kost je veel meer.Er is een oud Italiaans gezegde: Wanneer je het één keer verkloot verlies je twee tanden
Of straks Strengthshop.
Ahh daar struikelde ik dus over vanochtend in Helmond. Ego van @Vieze jij lag op straat.Mwa,dan word die schadeclaim voor mij groter dan die paar tientjes schade en bovendien moet ik elk jaar een Vog overleggen,dan maar even mijn ego opzij zetten
Ahh daar struikelde ik dus over vanochtend in Helmond. Ego van @Vieze jij lag op straat.