AndroidHealthClinic

Stelling wat zouden jullie doen ? laten gaan of aanpakken die pannenkoek

Ook over vergadert hoor dat Kees van der SPEK meteen in eerste fragmentje zit. Wat zal ie daar voor hebben moeten doen :thinking:

Kees kijkt prima weg, heeft toch wel een bepaald charisma wat bevalt.
De onderwerpen zijn een beetje Alberto Stegeman level maar het kijkt wel lekker weg. Niet te vergelijken met Peter natuurlijk, al doen we dat stiekem wel een beetje.

Bij Peter staat die aflevering van de gokverslaafde die zijn huis met daarin zijn vriendin in de fik had gezet mij nog helder bij. Is daarna ook nog een docu van gekomen waar ze zijn onschuld proberen aan te tonen.

Beetje het rijtje van Rob Geus, Stegeman en die knakker van gestalkt.

Je moet er van houden.

Die knakker van gestalkt kickt er zelf ff te veel op. Is er zelf eentje denk ik. Zo eentje hou je echt wel in de gaten als die loopt te dwalen rondom de kinderboerderij.

20200409_165301.jpg

Die knakker van gestalkt kickt er zelf ff te veel op. Is er zelf eentje denk ik. Zo eentje hou je echt wel in de gaten als die loopt te dwalen rondom de kinderboerderij.
Die knijpt de kat in het donker.

Zo eentje die ook alleen stoer doet met de camera er bij. SPEK en De Vries zijn ook nog wel het mannetje zonder camera

Beta male orbiter hoofd

10.000 berichten lol.

nee, het gaat nog steeds over rechtvaardigheid ,daar kan geen geld tegenop
Ik heb ook eens zoiets meegemaakt waarin ik iets wilde 'rechtvaardigen' zonder dat het direct naar mij te herleiden was.
Toen een account aangemaakt op Grindr, met foto's van een mannelijk naaktmodel en het telefoonnummer van de betreffende persoon in de omschrijving gezet.
Ik denk dat toch zeker wel een paar uur de telefoon roodgloeiend heeft gestaan met hitsige homo's.

Ook altijd vermakelijk programma tijdens de Corona uren.

Terug
Naar boven