XXL Nutrition

water en creatine

kevvv

Cool Novice
Waardering
0
als je creatine neemt moet je 3-4 liter water drinken, maar als je dit nu al jaren doet en nu pas wil beginnen met creatine,moet je dan nog meer drinken?

Wanneer je creatine neemt raden ze je aan om minstens 2 liter water te drinken. Wanneer je daarboven zit is het goed. Dus maakt niets uit of je nu al jaren veel water drinkt of niet. Gewoon zorgen dat je boven de 2 liter komt iedere dag en je zit ok!

Laatst bewerkt:
Wanneer je creatine neemt raden ze je aan om minstens 2 liter water te drinken. Wanneer je daarboven dit is het goed. Dus maakt niets uit of je nu al jaren veel water drinkt of niet. Gewoon zorgen dat je boven de 2 liter komt iedere dag en je zit ok!

+1

als je hoofdpijn of duizelig word moet je meer drinken.toen ik pas begon wist ik het niet eens en toen ben ik snel gaan surfen en kwam ik er achter.

• Topic Starter Topic Starter
oke en nog een vraagske,
ik heb kre alkalyne en je moet 3capsules 30min voor training nemen,moet ik dat dan innemen voor mijn maaltijd van 4uur als ik 4u30 ga trainen of ik eet best niets?

niemand?

Als je al 3-4 liter drinkt:zuip: is dit voldoende;).

oke en nog een vraagske,
ik heb kre alkalyne en je moet 3capsules 30min voor training nemen,moet ik dat dan innemen voor mijn maaltijd van 4uur als ik 4u30 ga trainen of ik eet best niets?

Ik denk dat je dit best op een lege maag gaat nemen. Kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen omdat ik zelf geen creatine gebruik.

als je creatine neemt moet je 3-4 liter water drinken, maar als je dit nu al jaren doet en nu pas wil beginnen met creatine,moet je dan nog meer drinken?

hallo
als je creatine neemt moet je dit innemen met water en een half uurtje later een groot glas druivesap drinken,door dit te doen word de creatine optimaal opgenomen in je lichaam

oke bedankt!
zal deze week nog achter druivesap gaan ;-)

Terug
Naar boven