AndroidHealthClinic

waterpijp op festival

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoe kan je een waterpijp meenemen naar een festival? Want je mag toch geen glas mee binnen dacht ik. Weet iemand hoe je wel een waterpijp kan meenemen? Controleren ze je hele zak ook op glas enzo? Ben nog nooit geweest enzo dus daarmee:D.

Ik heb er één thuisstaan en die is 15 cm groot, en je kan er perfect van lurken... Dat krijg je perfect binnen op een festival. Daar doen ze normaal gezien niet moeilijk om, zolang je er geen wiet in hebt gestoken natuurlijk...

eigen waterpijp maken van een spa flesje ofzo miss een idee?

• Topic Starter Topic Starter
sorry fout bericht

Hoe doe je dit dan met slang? Ik wil geen bong maken he.
Ik heb 1maal ene uit een fles gemaakt. Ik deed de kop van de fles eraf en derna zette ik hem andersom erop. Dat goed vastplakken en dan gewoon het principe van de waterpijp volgen.( slang erin etc...)

Hij ging niet optimaal maar na een tijdje lurkte hem toch redelijk goed.

Je kan beter gewoon een kleinere waterpijp in je rugzag steke, gewoon niet zorgen dzat die uitsteekt zodat ze hem kunnen voelen indien ze over je rugzak gaan.

ALs je naar pukkelpop gaat, beter maar niet dan. Bij het binnen gaan, op dag 1 checken ze echt elke zak. Had toen men pot speculaaspasta bij, en moest die afgeven. :(

Verder kun je op pukkelpop voor niet al te veel geld, daar gan chillen in een soort van turks gedoe, met shisha en rustig op de zetels chillen. Als het voor wiet is, neem je beter een plastic bong mee ofzo. Of 1tje inderdaad maken vanuit een plastic fles.

Is er ook zoiets op reggae geel? Het is niet om wiet te roken, maar om chill wat waterpijptabak te roken.

Is er ook zoiets op reggae geel? Het is niet om wiet te roken, maar om chill wat waterpijptabak te roken.

Ha je gaat naar reggea geel? Daar heb ik goede herinneringen aan... Ik heb er geen enkele joint aangeraakt, maar ik had het gevoel dat ik heel de dag lang zo stoned als een krab over het terrein aan het dalken was...:D

BTW ff vraagje: hoe laat je zeer veel rook uit je waterpijp komen?

Maakt een kleine waterpijp evenveel rook als een grote en is het even aangenaam om van te roken?

Maakt een kleine waterpijp evenveel rook als een grote en is het even aangenaam om van te roken?
Wel ik vind een grote beter. Maar laatst probeerden we een kleine waterpijp en was het dus inderdaad minder rook. Echter toen we de slang van de grote op die kleine staken, kwam er gewoon evenveel uit. Gewoon zien dat de doorsnede van de slang niet te nauw is dus. :)

je kan beter een crackpijp meenemen...makkelijker te verbergen:D

op de camping gaat het wel lukken, binnen in de festival weide niet zelfs geen plastic fles.

Ja ik bedoel eigenlijk de camping. Dus zou het geen probleem moeten zijn om op de camping eentje mee te nemen?

Festival tipje

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar Dit ding heeft me toch wel geholpen tijdens de festivals, kan je gewoon weg gooien namelijk!

Fijn dat je je hiervoor registreert man...

nice bumbbbbbbbbbbbbb

Terug
Naar boven