Hallo aan allen
!
Ik ben sinds een maand of 5 weer hard bezig met sporten/fitnessen. Mijn loopsessies hou ik bij met runkeeper, maar voor mijn workouts in de fitness zou ik ook graag een app gebruiken om m'n data/evolutie bij te houden.
Ik kwam dus op het idee om zelf een webapplicatie te maken om alles netjes bij te houden. Wat ik voorlopig in gedachten had:
De app bestaat uit 3 grote delen:
- Exercises kunnen toegevoegd, aangepast en verwijderd worden
- Schedules kunnen toegevoegd, aangepast en verwijderd worden
- Exercises kunnen vervolgens toegevoegd worden aan een schedule (schema) met het aantal sets elke exercise moet herhaald worden (bv 3 sets).
- Bij elk bezoek aan de fitness kunnen 1 of meerdere schedules geselecteerd worden. Er wordt automatisch een sheet aangemaakt en deze kan dan afgedrukt worden.
- Na het bezoek aan de fitness kan de data ingevoerd worden.
- De data kan later nog geraadpleegd worden en eventuele statistieken kunnen berekend worden.
Nu is mijn vraag naar jullie toe: Hebben jullie nog ideeën die deze toepassing kunnen verbeteren/uitbreiden? Ik wil deze toepassing namelijk maken om later eventueel door andere mensen te laten gebruiken.
Cheers!
Robin
!Ik ben sinds een maand of 5 weer hard bezig met sporten/fitnessen. Mijn loopsessies hou ik bij met runkeeper, maar voor mijn workouts in de fitness zou ik ook graag een app gebruiken om m'n data/evolutie bij te houden.
Ik kwam dus op het idee om zelf een webapplicatie te maken om alles netjes bij te houden. Wat ik voorlopig in gedachten had:
De app bestaat uit 3 grote delen:
- exercise
- schedule
- workout
- Exercises kunnen toegevoegd, aangepast en verwijderd worden
- Schedules kunnen toegevoegd, aangepast en verwijderd worden
- Exercises kunnen vervolgens toegevoegd worden aan een schedule (schema) met het aantal sets elke exercise moet herhaald worden (bv 3 sets).
- Bij elk bezoek aan de fitness kunnen 1 of meerdere schedules geselecteerd worden. Er wordt automatisch een sheet aangemaakt en deze kan dan afgedrukt worden.
- Na het bezoek aan de fitness kan de data ingevoerd worden.
- De data kan later nog geraadpleegd worden en eventuele statistieken kunnen berekend worden.
Nu is mijn vraag naar jullie toe: Hebben jullie nog ideeën die deze toepassing kunnen verbeteren/uitbreiden? Ik wil deze toepassing namelijk maken om later eventueel door andere mensen te laten gebruiken.
Cheers!
Robin