AndroidHealthClinic

Wederom Nederlandse vrouw mishandeld & verkracht in Afrika

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Nederlandse vrouw (66) verkracht in Afrika

Witbank - Een vrouw van 66 jaar ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis in Zuid-Afrika. De Nederlandse is mishandeld en verschillende keren verkracht.

Dinsdagochtend drongen gewapende inbrekers haar huis binnen via een raam. De vrouw is enkele jaren geleden verhuisd naar Witbank in Zuid-Afrika.

Ze ligt in kritieke toestand aan de beademingsapparatuur in het Life Health Cosmos-ziekenhuis.

Politiewoordvoerder Eddie Hall zegt in de krant Beeld dat een week geleden nog een raam van haar woning is stukgeslagen door een groep gewapende jongeren.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1586399/__Nederlandse__66__verkracht_in_Afrika__.html

Misschien moeten alle Europese landen en de VS per direkt ALLE hulp aan Afrika annuleren. Kunnen ze elkaar de schedels inslaan en elkaar beroven, zal een lekker zooitje worden als wij het daar niet zouden regelen :D

wie gaat er dan ook in Zuid Afrika wonen? Djezis, dat is vragen om problemen. Laten we hopen dat ze haar lesje heeft geleerd om het te zoeken in zo'n godvergeten land als Zuid Afrika.
/dbbmodus.

Maar wat regelen wij daar dan? Het is een zooitje en al die ontwikkelingshulp levert niets op. Daarbij is Zuid Afrika naar mijn idee een van de meer 'welvarende' landen daar.

En nu heeft ze ook AIDS!

Huh? Geen Marokkanen dit keer? :scratch:

misschien deden ze het uit medelijden?

ik ben nog nooit in afrika geweest (het continent he, niet nederlands-afrika), en wil dat ook graag zou houden.

neeman die zijn vieeessss cono

Hmm vond ik die lui van de vorige verkrachting toch een betere smaak hebben eerlijk gezegd..

Weer een met HIV erbij.... :mad:

Wie verkracht er nu een vrouw van 66.

Daar moet je weer een n*ger voor zijn he

j/k

Terug
Naar boven