Fitness Seller

wedstrijden 2010

Eind December of begin januarie, voor zover als het mij bekend is.

Klopt, doe m'n best, maar ik heb van een aantal organisatoren nog niets gehoord m.b.t. hun wedstrijden voor volgend jaar, met name Wout Zijlstra, toch goed voor heel veel werdstrijden.

Ik hoop eidn deze maand!

De kalender van RDP staat online heb ik gezien :)

Als een Belg met vervoer wil meedoen aan de krachtsporters maar geen teammaatje heeft, laat me iets weten. Ik wil graag meedoen, maar geen idee hoe ik daar moet geraken...

meteen maar eens een paar wedstrijden noteren in de agenda waar ik graag naar zou gaan willen kijken

• Topic Starter Topic Starter
Voor degene die met het openbaar vervoer komen, en er behoefte aan hebben, hebben wij voor de sterkste krachtsporters op 8 augustus een busje ter beschikking.
Deze zal atleten op station Maastricht kunnen ophalen en na afloop weer terugbrengen.
Graag willen wij dit op tijd weten, zodat we rekening kunnen houden met de inplanning hiervan.
Maximaal 8 personen.
Degene die er behoefte aan heeft kan mij even een pm sturen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Superhandig :D Ik kijk even wie ik kan meekrijgen :)

Wedstrijdkalender 2010 online!

Sinds vandaag staat de (voorlopige) wedstrijdkalender 2010 voor Nederland en België online. Het betreft nog een voorlopige kalender, er moeten nog vele wedstrijden bijkomen, maar nog niet alle organisatoren hebben gereageerd en voor sommige organisatoren zijn data van wedstrijden nog niet helemaal bekend. Denk aan de voorronden en de finale voor de Sterkste Man van Nederland, we wachten nog op de wedstrijden van Raw Power Grunn en van Wout Zijlstra worden nog meer wedstrijden verwacht. Dus hou zeker de wedstrijdkalender de eerste maanden nauwlettend in de gaten!

http://www.realdutchpower.nl/kalender2010.htm

Nice Jan!

Oeps

Wedstrijdkalender 2010 online!

Sinds vandaag staat de (voorlopige) wedstrijdkalender 2010 voor Nederland en België online. Het betreft nog een voorlopige kalender, er moeten nog vele wedstrijden bijkomen, maar nog niet alle organisatoren hebben gereageerd en voor sommige organisatoren zijn data van wedstrijden nog niet helemaal bekend. Denk aan de voorronden en de finale voor de Sterkste Man van Nederland, we wachten nog op de wedstrijden van Raw Power Grunn en van Wout Zijlstra worden nog meer wedstrijden verwacht. Dus hou zeker de wedstrijdkalender de eerste maanden nauwlettend in de gaten!

http://www.realdutchpower.nl/kalender2010.htm

Ik zie op 19 juni: "Dutch Strongman Cup" in Kampen!
Gezien de naam zal Fred Anneese flink op z'n kop krijgen van Fouad!

In dit geval ook wel volkomen terecht imo. Dezelfde naam in hetzelfde land gebruiken van een wedstrijd die het jaar ervoor nog maar gehouden werd, doe je toch niet? :dunno:

zal vast wel ''in samenwerking van'' zijn.

En die wedstrijd komt dan op de site van Peter te staan? :lol:
Wie heeft patent op die naam? Peter is in elk geval eigenaar naar eigen zeggen van de domeinnaam.

Terug
Naar boven