AndroidHealthClinic

weer een clenbuterol vraag

bedankt! maar wat bedoel je met te weinig eiwitten PWO????

5 eiwitten na het trainen vind ik veels te weinig..zo kom je ong aan 15-20 grm eiwitten. na het trainen zou ik minimaal 40-50grm eiwitten toevoegen aan je maaltijd. doe anders een post workout shake..maltodextrine/whey

en een uur erna een maaltijd kip met rijst/groente

• Topic Starter Topic Starter
ok zal ik doen ;) , en die clen heeft toch wel toegevoegde waarde aan het omlagen halen van mijn vetpercentage, (ondanks het feit dat ik geen cardio doe).

in principe wel..al moet je altijd onder onderhoud gaan zitten om het echt tot zijn recht te laten komen. toch zou ik proberen na elke training 20-30min te cardioen. dat scheelt namelijk echt veel!

prima g21! ik zal mn best doen en die 2 weken op en 2 weken af, ga ik 2 maanden doen.

sorry g21 nog 1 vraag, je zegt na elke training 30 min cardio'en maar moet breek je geen spieren af gezien ze in een catabole toestand zitten???

sorry g21 nog 1 vraag, je zegt na elke training 30 min cardio'en maar moet breek je geen spieren af gezien ze in een catabole toestand zitten???

na je training wat amino's/bcaa's nemen..en na je cardio nog een shake..als je echt bang bent voor spierafbraak!:)

Terug
Naar boven