MuscleMeat

Wéér een msn probleempje

dit is inderdaad een nieuw iets van live messenger 2009.
dit hebben ze gedaan vanwege een gevaarlijke worm die de ronde doet. de "oude" live messenger is hier gevoelig voor dus hebben ze links geblokkeerd. de nieuwe messenger heeft hier geen last van en heeft gewoon klikbare linkjes.

(als je het mij vraagt gewoon een bullshit excuus om de nieuwe msn op te dringen, want msnwormen zijn dr al jaren, en van wat ik heb gehoord is de nieuwe msn maar ruk)

mmmm zit wat in idd. Ik vroeg me ook al af waarom ik geen links meer kon aanklikken en dacht dat ik de enigste was:)

Dan kan jij niet omgaan met 'n hex editor, het werkt namelijk gewoon. Het is heel simpel, er kwam geen update aan te pas dus het is gewoon 'n command die je client doorkrijgt van de msn server, packet sniffer gebruiken, en dan zie je vanzelf in 'n header dat hotlinks wordt disabled. Verander je echter deze string in iets anders (wel gelijke lengte), dan valt ie niet te disablen, dus werken je links nog. Oftewel: Het werkt gewoon.

hee had ik ook vandaag :(

die mensen die nu nog op die virus links klikken zijn gewoon retarted en verdienen het

Terug
Naar boven