Fitness Seller

Weer een paar vragen

Pr2bdutch

Cool Novice
Waardering
7
goedenmiddag bb'ers ik heb weer een paar vragen om wat te leren als ik over een x aantal jaren mn eerste kuur wil doen.

Ik zie vaak mensen posten eerste kuur test 500 mg of eerste kuur 600 mg en ook wel eens eerste kuur 250 mg.

Die kuur van 250 test willen ze een paar kilo bijkomen ( niet denderend veel) maar is het dan niet slimmer omdan je voeding en training aan te passen omdat de meeste nog niet klaar zijn als ze zown kuut beginnen ?

Mijn tweede vraag is :
Wat is het verschil tussen een kuur 500 mg en 600 mg?
Zit daar veel resultaart verschil in of is dat omdat de sides minder zouden kunnen wezen of?

Ik hoop dat iemand mij het kan vertellen zit er al de hele dag aan te denken.

Mvg,

Ben zelf van mening dat als je gaat kuren, doe het dan op 500mg. Ik zie het nut niet van een kuur op 250.

Tussen 500mg test of 600mg zit niet heel veel verschil.

Gewoon voor je eerste kuur test e op 500 mg, eventueel combineren met mast voor een betere a:e verhouding.

Ja en het verschil is 100mg en nee dat gaat niet significant meer opleveren.

meeste ug test labs doseren test e op 250mg per ml, vandaar de 250mg en 500mg kuurtjes. De 600 is waarschijnlijk 200mg/300mg per ml gedoseerd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja zit al een tijdje te kijken hier op het forum en te lezen en snapte die 500/600 mg maar niet maar dat is gewoon eigenlijks een beetje je gear vergooien?

En bedankt trouwens mn vragen worden altijd netjes beantwoord en leer er elke keer weer van :D

De eene is 250mg/ml, de andere 300mg/ml, thats it :p

Je hebt er natuurlijk nog meer zoals 200mg/ml of 500mg/ml maar die worden niet echt veel in nl gebruikt :o

Ja zit al een tijdje te kijken hier op het forum en te lezen en snapte die 500/600 mg maar niet maar dat is gewoon eigenlijks een beetje je gear vergooien?

Sommige merken doseren hun testosteron op 250mg/ml en als je dan 2ml zet komt dat op 500mg.

Andere merken doseren op 300mg/ml en dan komt 2ml op 600mg.

Is dat 500mg/ml weinig in gebruik hiernomdat het minder goed is dan 250mg/ml of 300 of heeft dat een andere reden ?

Meestal pijnlijkere injecties en de markt is hier natuurlijk groter op 250mg

Is dat 500mg/ml weinig in gebruik hiernomdat het minder goed is dan 250mg/ml of 300 of heeft dat een andere reden ?
Dat komt omdat de maximale concentratie testosteron in 1 ml maar maximaal ~330mg kan zijn (zonder injectiepijn tot gevolg). Ga je nog meer milligrammen in een ml doseren dan krijg je enorme injectiepijn en abcessen in je spier. Vandaar dat de meeste labs een veiligere dosering van 250mg/ml en 300mg/ml kiezen. Meestal zit er in die 500mg/ml vials ook helemaal niet 500 mg per ml maar gewoon minder, zijn verkooptrucjes..

Dat komt omdat de maximale concentratie testosteron in 1 ml maar maximaal ~330mg kan zijn (zonder injectiepijn tot gevolg). Ga je nog meer milligrammen in een ml doseren dan krijg je enorme injectiepijn en abcessen in je spier. Vandaar dat de meeste labs een veiligere dosering van 250mg/ml en 300mg/ml kiezen. Meestal zit er in die 500mg/ml vials ook helemaal niet 500 mg per ml maar gewoon minder, zijn verkooptrucjes..
Net als die bizarre mixen tegenwoordig waar 8 verschillende soorten gear in zitten per ml haha.

Nog nooit zon mix gebruikt en dat ga ik ook nooit in m'n leven doen, beloofd :p

Jammer dat zulke middelen op de markt aangeboden worden

Waar vraag is is aanbod. Als jij het leuk vind om urine te injecteren staan er 10 man voor je te springen om in een spuitje te plassen :p

Nee on topic, geloof het of niet, mensen kopen het

Terug
Naar boven