MuscleMeat

Weer een paar vragen

Die middelen klinken verleidelijk eh, dan heb je allerlei soorten in 1 vial.

Realiteit is nu eenmaal dat het over UG-labs gaat en je dus nooit 100% zeker weet of er wel in de gear zit wat er in zou moeten zitten.
Sws al raar dat zaken als tren e en test e voor dezelfde prijs aangeboden worden imho..

Sws al raar dat zaken als tren e en test e voor dezelfde prijs aangeboden worden imho..

Zit meestal beetje verschil op de prijs en tren is vaak maar 100mg/ml gedoseerd.

Heb nu zelf toevallig tren van vrij nieuw NL merk die 200mg/ml gedoseerd is EN idd niet duurder was dan test e. Hoorde hier en daar dat het toch goede gear is maar nog geen ervaring, is maar voor cycle binnen paar maanden :p

Zit meestal beetje verschil op de prijs en tren is vaak maar 100mg/ml gedoseerd.

Heb nu zelf toevallig tren van vrij nieuw NL merk die 200mg/ml gedoseerd is EN idd niet duurder was dan test e. Hoorde hier en daar dat het toch goede gear is maar nog geen ervaring, is maar voor cycle binnen paar maanden :p

Hier maken ze minder winst op om toch te kunnen concurreren met de concurrent maar ik begrijp je punt zeker. Ken zelf hele goed tren a krijgen maar het is me teveel moeite om het in Nederland te krijgen waardoor ik toch maar naar de Nederlandse tren grijp :p

Helaas is dit niet de supplementen sectie dus kun je geen review voor ons schrijven :(

Terug
Naar boven