woshtung
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 18%
Krijgen jullie ook soms rillingen als je zo gemotiveerd wordt dat je het echt tot in je botten voelt.
Net zoals bij het bekende stuk THIS IS SPARTA, kippenvel tijdens de film, en de grootste drive om te gaan trainen erna.
Laten wij nu de hoofdrol speler zijn, en creer een kettingreactie van inspiratie en verandering in jou community!
Doe nu de 100 Push Ups challenge
RULES OF THE 100 Push Up challenge:
- Do 100 Push Ups in any amount of sets
- Do them with good form
- Any Push Up variation is accepted
- Invite 3 friends to do the same
Waarom ben ik begonnen met de challenge chain?
Mijn neefje veranderde langzaam in een dikz*k, na positieve benadering (maandenlang) heeft hij ingestemd om te trainen voor 100 pushups als ik zo een filpme zou posten. Hij had niet gedacht dat ik het echt zou doen.
Daarnaast heb ik al een heleboel meer mensen kunnen inspireren die niet actief zijn en voor het eerst 100 push ups gedaan hebben.
Be the Change
Net zoals bij het bekende stuk THIS IS SPARTA, kippenvel tijdens de film, en de grootste drive om te gaan trainen erna.
Laten wij nu de hoofdrol speler zijn, en creer een kettingreactie van inspiratie en verandering in jou community!
Doe nu de 100 Push Ups challenge
RULES OF THE 100 Push Up challenge:
- Do 100 Push Ups in any amount of sets
- Do them with good form
- Any Push Up variation is accepted
- Invite 3 friends to do the same
Waarom ben ik begonnen met de challenge chain?
Mijn neefje veranderde langzaam in een dikz*k, na positieve benadering (maandenlang) heeft hij ingestemd om te trainen voor 100 pushups als ik zo een filpme zou posten. Hij had niet gedacht dat ik het echt zou doen.
Daarnaast heb ik al een heleboel meer mensen kunnen inspireren die niet actief zijn en voor het eerst 100 push ups gedaan hebben.
Be the Change
Laatst bewerkt: