Fitness Seller

Weet iemand hoeveel MG je van concerta ( relatine ) mag nemen?

Nee

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Gewoon, ik ben teveel zelf-bewust van mezelf. Ben ook extreem paranoia over dat mensen me bekijken of dat ik bewust mijn acties altijd in het oog houd.
Zelfvertrouwen is ook helemaal naar de klote, heeft ook te maken met de vriendenkringen en de dingen die ik heb meegemaakt toen ik nog veel buiten ging.

Grappige is, ik ben altijd zeer sociaal en maak snel contact, maar op de moment heb ik niemand meer die echt om me geeft.
Niemand heeft interesse in wat ik doe of hoe het met mij is, ik heb ook totaal geen contact meer met kennissen. Echte vrienden zijn er niet meer...

Dat heeft mij anti-sociaal gemaakt, al weet ik wel goed maskers op te zetten naar de buitenwereld om dit te verbergen.

Eerste heb ik ook last van, op het zelfvertrouwen na. Zou niet weten wat ik zou kunnen doen of zeggen om je te helpen, behalve je vertellen dat je echt naar buiten zult gaan om er iets aan te doen enzo, mja, ik ben niet de persoon om jou daarmee te helpen zeg maar.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Eerste heb ik ook last van, op het zelfvertrouwen na. Zou niet weten wat ik zou kunnen doen of zeggen om je te helpen, behalve je vertellen dat je echt naar buiten zult gaan om er iets aan te doen enzo, mja, ik ben niet de persoon om jou daarmee te helpen zeg maar.

Nee, maar wel bedankt voor je advies en steun. Altijd welkom, ik ga binnekort verder in behandeling.
En waarschijnlijk eens terug werk maken met te gaan trainen. Dat verzette men zinnen wel wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven