AndroidHealthClinic

Weet iemand wat de totale macro's van dit zijn?

Willem Vrielink

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
6 Broodjes Chocopasta
5 Glazen melk
Brinta 40G
Blik tonijn 150G in olie
4 eieren
Avond eten
2 Banaan
500G Vruchten kwark

Laatst bewerkt:
Oh, je bent te lui om het zelf uit te rekenen? Wacht, je volgende vraag is zeker hoe een perfect schema er voor jou uitziet? :)

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik weet toch niet hoeveel in wat zit als ik dat wist had ik het natuurlijk zelf uitgerekent.

Moet je het wegen en kijken wat de voedingswaarde zijn

Oke wacht, laten we de vraag anders stellen.

Is dit een goede voedingsschema om te bulken ?

60KG ben ik

Veel te weinig ga de stickies lezen!!!

Weeg alles eens tot op de gram nauwkeurig. Dat is toch wel het minimum.. Wie weet nu hoeveel chocopasta jij op je broodje smeert....

dat ligt aan bepaalde factoren, een beta smeert een dunne laag aan een zijde van de boterham, waarna hij deze dichtklapt en dus maar een ecto laagje chocopasta tussen zijn boterham zit.
circa 15.2 gram.

een alpha male smeert niet, die duwt zijn boterham met volle vuist in zijn 2 kg nutella pot en trekt zo veel mogelijk chocopasta mee, waarna hij zijn onafgeveegde volgesmeerde mond presenteert aan de buitenwereld, voornamelijk in de gym.
circa 133.7 gram.

Oke wacht ik maak het duidelijker:
Ontbijt:
- 40 Gram Brinta in 250 ML Half volle melk
- Glas half volle melk

10:00
- 2 Broodjes Chocopasta 2x15G (30G dus)
- Banaan 1 stuk

12:00
Zelfde als 10:00

15:00
Zelfde als 10:00 en 12:00 maar geen banaan.

Hoezo eet ik alleen even snel 2 broodjes op die tijdstippen? Omdat, ik vanwege school maar 15 minuutjes heb en iets makkelijks mee moet nemen

Na 15:00 eet ik niets meer tot het avond eten.
Avond eten is meestal rijst kip groenten etc.

19:00
Blik tonijn 150 G in olie
4 stuks eieren

voor het slapen

500G kwark

Alleen het probleem is juist dat ik niet weet hoeveel kcal 100 gram is enzo 15 gram daarom mijn vraag

wat zijn de macro's van dit ?
en is het goed om te bulken?

1. Kijk op je producten en lees je macro's af (en idd weeg af wat je neemt)
2. Zoek op internet, er zijn vele kcal 'checkers' te vinden, als zijn ze niet helemaal betrouwbaar.

Optie 1 is beste.
Succes ;)

Edit: als op jouw product staat: per 100 gr: 50 kcal.
En jij wilt weten: 40 gr. Dan doe je (ik ben zelf geen reken wonder dus ik doe t een beetje vaag:) 50 (kcal) : 100 (gr.) x 40 (gr.) = 20 kcal.
Hetzelfde met de macro's

Laatst bewerkt:
Pak de producten erbij, kijk op de verpakking wat de voedingswaarde zijn en reken het om naar de hoeveelheden die jij gebruikt.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:19 ----------

1. Kijk op je producten en lees je macro's af (en idd weeg af wat je neemt)
2. Zoek op internet, er zijn vele kcal 'checkers' te vinden, als zijn ze niet helemaal betrouwbaar.

Optie 1 is beste.
Succes ;)

Je was me voor :(

Oke uitgerekent en is ongeveer 3200 KCAL
E K V
127 - 304 - 104

goed of slecht ?

Ik ben even vergeten te vermelden dat ik de EKV van avondeten er niet bij heb gezet maar wel de 500 kcal van de avond eten erbij gezet want wist wel dat het ongv 500 kcal is maar weet niet echt hoeveel de EKV gemiddeld zijn in avond eten.

Doel: Spiermassa opbouwen ben namelijk mager/dun
Onderhoud: 2600 KCAL

Ik ben even vergeten te vermelden dat ik de EKV van avondeten er niet bij heb gezet maar wel de 500 kcal van de avond eten erbij gezet want wist wel dat het ongv 500 kcal is maar weet niet echt hoeveel de EKV gemiddeld zijn in avond eten.

Doel: Spiermassa opbouwen ben namelijk mager/dun
Onderhoud: 2600 KCAL

Je krijgt dus ongeveer 3700 binnen, als ik het goed heb, en voor bulk is het ongeveer 3100 kcal.
Ik weet niet zoveel over bulken, wát daarin gezond is en wat niet, dus kan dat niet goed zeggen.

Wat me wel handigste lijkt is dat je voedingsschema's gaat maken waaraan je je gaat houden. Dat is sowieso ook makkelijker ivm trainen, dan wanneer je alles achteraf gaat uitrekenen.
Je moet doen wat voor jou fijnste werkt.

Nee, je begreep me verkeerd. Ik krijg 3200 KCAL binnen, want ik had WEL de 500 KCAL van de avondeten erbij opgeteld maar niet de Eiwitten/Koolhydraten/Vetten van de avondeten erbij opgeteld want dat wist ik niet dus ik krijg ongeveer
3200 KCAL binnen, 600 boven mijn onderhoud. Is goed om te bulken toch ?

Nee, je begreep me verkeerd. Ik krijg 3200 KCAL binnen, want ik had WEL de 500 KCAL van de avondeten erbij opgeteld maar niet de Eiwitten/Koolhydraten/Vetten van de avondeten erbij opgeteld want dat wist ik niet dus ik krijg ongeveer
3200 KCAL binnen, 600 boven mijn onderhoud. Is goed om te bulken toch ?

Oh op die manier, ik denk van wel, alleen zoals ik al zei weet ik vrij weinig over bulken.

kerel bespaar ons en jezelf een hoop moeite en ga eerst de stickies lezen, of ben je er zo eentje waarvan je overal en altijd het handje beet moet houden?

Terug
Naar boven