MuscleMeat

Weet iemand

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
waar ik dit programma kan krijgen om in een website te zetten?

www.zonderman.nl

klikken op het plaatje(dat laad), kan die flashplayer. Ik heb die adobe flash player gedownload, maar hij opend hem nergens, kan hem wel terug vinden bij me ingeinstalleerde programma's.

weet iemand iets anders?
Ik heb nu de trail van webcreator pro 4.

Macromedia Flash FX?

• Topic Starter Topic Starter
Lukt niet met die, iig niet duidelijk tenzij iemand aan kan tonen dat het wel kan hehe.
maar goed iemand nog suggesties ?

edit//
het lukt een heel klein beetje, maar het is niet een hele mooi flash player, dus als iemand :D ??

Laatst bewerkt:
waar ik dit programma kan krijgen om in een website te zetten?

www.zonderman.nl

klikken op het plaatje(dat laad), kan die flashplayer. Ik heb die adobe flash player gedownload, maar hij opend hem nergens, kan hem wel terug vinden bij me ingeinstalleerde programma's.

weet iemand iets anders?
Ik heb nu de trail van webcreator pro 4.

Dat is jquery, is een script dat opensource is en waar tegenwoordig heel wat mensen van gebruik maken.

Let op een basiskennis van html is verplicht.

Dat is jquery, is een script dat opensource is en waar tegenwoordig heel wat mensen van gebruik maken.

Let op een basiskennis van html is verplicht.

Heel erg bedankt nieuwe sponsor ;) hehe
Ik zal verder zoeken.

Het was al gelukt met die macro, maar het is niet echt een mooie flashplayer selectie die je krijgt.

edit//

pffff veel te lastig ik krijg hem zelfs niet gedownload hahaha.

:eek:

ik bedoelde dat ik een flash player zoals deze wil maken:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb nu die van Macromedia, alleen de selectie waar je uit kan kiezen is niet echt ''spectaculair'' te noemen. Ik wil niet echt moeilijk doen, bij die van Macro ging het best wel makkelijk en ik kreeg hem ook gewoon in me website ( eig. voor me vaders website ). Verder handig voor jullie om te weten, ik weet heel weinig van computers, dus al te dingen :eek: omg. Ik zoek gewoon een programma waarin ik het kan maken.

iig nu een beter programma :D!
Ah op die fiets probeer eens anders Swish volgens mij kan je dat soort dingen heel simpel maken zonder actionscript te begrijpen.

Is het trouwens om alleen afbeeldingen te showen, zoiets als dit?

Installeren?:D

Gewoon de instellingen invoeren die je van je hosting provider hebt gehad, en op Connect klikken.

Je krijgt dan twee schermen, links staan je lokale files, rechts de server files...bedoeling is dus dat je van links naar rechts bestanden/mappen verplaatst.

Installeren?:D

Gewoon de instellingen invoeren die je van je hosting provider hebt gehad, en op Connect klikken.

Je krijgt dan twee schermen, links staan je lokale files, rechts de server files...bedoeling is dus dat je van links naar rechts bestanden/mappen verplaatst.

Oke maar ik heb nog geen hosting provider kunnen vinden. Gewoon lol.php uploaden naar server, is niet zo makkelijk voor mij, krijg over codes etc. snap er niets van :P

Ben weer terug :o, Rijles ging lekker dat wel. haha

Ik moest van lol.php uploaden naar me server, hoe ?
of slaan we dat over en gaan we verder ?..
Doe maar lokaal alvast, als je toch nog geen webspace hebt kun je het mss beter lokaal bouwen.

Wamp installeren, daarna dat document lol.php opslaan in de 'www' map, uit m'n hoofd was dit 'C:\wamp\www', daarna open je, je browser venster en typt http://127.0.0.1/lol.php
Dit zou moeten werken, krijg je een fout, dan heb je wss apache niet opgestart(de webserver) of er is iets misgegaan tijdens de installatie.

Om apache op te starten klik je op 'Start WampServer' oid, dan worden alle services automatisch gestart.

Ik ga eten, weet niet wat m'n vriendin van plan is, maar wss ben ik vanavond weg.

Success dus.;)

Terug
Naar boven