Dan heet het bestand verkeerd. -> lol.php.txtnu weer dezelfde melding.
server staat gewoon online. en ''lol.php'' zit in die www map.
Gooi dit bestand in 'www' er anders even bij, wat er in die attachment zit, en open dan weer lol.php
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heet het bestand verkeerd. -> lol.php.txtnu weer dezelfde melding.
server staat gewoon online. en ''lol.php'' zit in die www map.
Dan heet het bestand verkeerd. -> lol.php.txt
Gooi dit bestand in 'www' er anders even bij, wat er in die attachment zit, en open dan weer lol.php
Dan heet het bestand verkeerd. -> lol.php.txt

Sorry dat ik gisteravond niet online was, kreeg onverwacht bezoek.dus opslaan als ''lol.php.txt'' gedaan en zit in die map
ronniej er ook in gezet.
ik heb hem trouwens via kladblok opgeslagen, misschien dat ik helemaal fout zit kan ook. bestand naam is nu echt zo : ''lol.php.txt''
volgens mij zit ik daar fout![]()
Sorry dat ik gisteravond niet online was, kreeg onverwacht bezoek.
Nee je moet gewoon die zip inhoud(lol.php) in die www directory doen.
Map moet bestaan...ik heb geen www directory map, zelf aanmaken dan ?
dan die lol in die gewone www map laten zitten en die ronniej in de www dic. map zetten ?
Map moet bestaan...
C:\wamp\www
Unzippen en in die map zetten, dan openen als 127.0.0.1/lol.php
Je hebt hem in de map gegooid, maar de map bestaat niet...que?Ronniej nu unzipped en in de www map gegooid, maar ik heb echt geen www directory map er tussen staan.
Je hebt hem in de map gegooid, maar de map bestaat niet...que?
ooo dacht dat die in ''www'' moest.
maar heb hem nu maar zelf aan gemaakt, kan dat ook?
Je hebt een map(c:\wamp\www) daar gooi je het bestand in en dan open je 127.0.0./lol.php ...je hoeft geen nieuwe map aan te maken.Je hebt een map(c:\wamp\www) daar gooi je het bestand in en dan open je 127.0.0./lol.php ...je hoeft geen nieuwe map aan te maken.
even wachten hahahaWaarom heb je dat php bestand hernoemt naar .php.txt[Link niet meer beschikbaar]
zo staat het er nu in.
Ik heb echt het gevoel dat ik hard aan het falen ben trouwensben echt een computer n00b hahaha

Waarom heb je dat php bestand hernoemt naar .php.txt
Dat moet dus niet...
heheVandaar dat ik die attachment had upgeload...je hoeft alleen het bestand daaruit te halen en die in die map te zetten...kan hem nergens opslaan als -> .php
snapte het dus al niet. heb overal gezocht, waar moet dat dan ?hehe
Vandaar dat ik die attachment had upgeload...je hoeft alleen het bestand daaruit te halen en die in die map te zetten...
?Openen in je browser.ja dat is die : test
wat moet ik nu doen dan hehe?
127.0.0.1/lol.phphij pakt : 127.0.0./lol.php ,niet.
Ik krijg zoek resultaten en ''bedoelt U : ....." van google te zien.