AndroidHealthClinic

Weet iemand

• Topic Starter Topic Starter
Doe maar lokaal alvast, als je toch nog geen webspace hebt kun je het mss beter lokaal bouwen.

Wamp installeren, daarna dat document lol.php opslaan in de 'www' map, uit m'n hoofd was dit 'C:\wamp\www', daarna open je, je browser venster en typt http://127.0.0.1/lol.php
Dit zou moeten werken, krijg je een fout, dan heb je wss apache niet opgestart(de webserver) of er is iets misgegaan tijdens de installatie.

Om apache op te starten klik je op 'Start WampServer' oid, dan worden alle services automatisch gestart.

Ik ga eten, weet niet wat m'n vriendin van plan is, maar wss ben ik vanavond weg.

Success dus.;)

Hij pakt hem niet.
Ik heb server gestart, localhost geklikt ook. lol.php in de map gezet.
moet ik niet iets doen met dat BlazeFtp?

:Deet smakelijk alvast, wat je nu dus aan het doen bent, tot volgende keer bekjam hihi :wave:

Hij pakt hem niet.
Ik heb server gestart, localhost geklikt ook. lol.php in de map gezet.
moet ik niet iets doen met dat BlazeFtp?

:Deet smakelijk alvast, wat je nu dus aan het doen bent, tot volgende keer bekjam hihi :wave:
Nope, ftp heb je nu nog ff niet nodig omdat je het lokaal doet.

Op het moment dat je die services opnieuw start zie je dan rechtsonderin op je scherm een animatie met een pijltje dat naar rechts uitslaat(xcuse my bad dutch).
Zeg maar een halve cirkel die helemaal wit is?
Als je geel of rood krijgt, dan moet je ff op het icoontje klikken en doe dan 'Restart all services'.

Of krijg je meldingen van je firewall?

Nope, ftp heb je nu nog ff niet nodig omdat je het lokaal doet.

Op het moment dat je die services opnieuw start zie je dan rechtsonderin op je scherm een animatie met een pijltje dat naar rechts uitslaat(xcuse my bad dutch).
Zeg maar een halve cirkel die helemaal wit is?
Als je geel of rood krijgt, dan moet je ff op het icoontje klikken en doe dan 'Restart all services'.

Of krijg je meldingen van je firewall?

Staat server online en het pijltje slaat helemaal uit naar rechts.

Vaag... wat gebeurd er als je localhost opvraagt?

Version 2.0 Version Française Server Configuration
Apache Version : 2.2.11 PHP Version : 5.2.9-1 Loaded Extensions : bcmathcalendarcom_dotnetctypesessionfilterftphashiconvjsonodbcpcreReflectiondatelibxmlstandardtokenizerzlibSimpleXMLdomSPLwddxxmlxmlreaderxmlwriterapache2handlergdmbstringmysqlmysqliPDOpdo_mysqlpdo_sqlite MySQL Version : 5.1.32 Tools
phpinfo()
phpmyadmin
sqlitemanager
Your Projects
Your Aliases
phpmyadmin
sqlitemanager
WampServer - Donate - Anaska

krijg ik dat te zien.

edit//
Bekjam ik moet weg, heb taken op de basketball + zelf spelen, dit heeft geen haast ofso, tot volgende keer hahah :wave:

Laatst bewerkt:
Ok, en ja kan nog steeds niet 127.0.0.1/lol.php op vragen?
Wat voor fout krijg je???

lol.php zit in de map ''C:\wamp\www'' moest toch ?
Ik denk dat ik het al weet...open eens 127.0.0.1/lol.php.txt
Wss heeft je editor er .txt achter gezet, anders even op het wamp icoontje klikken en dan op 'www directory', als die er niet tussen staat heb je hem toch in de verkeerde map gedaan.

Altijd met "" om je naam heen opslaan!

Klopt, of als je, je toch hiermee gaat bezig houden download Dreamweaver even, heb je dat gezeik niet.

Notepad is gay.

Wss heeft je editor er .txt achter gezet, anders even op het wamp icoontje klikken en dan op 'www directory', als die er niet tussen staat heb je hem toch in de verkeerde map gedaan.

Nu doet die het wel ;)

krijg

<?php
$sLol = "This works...";
echo $sLol;
?>

te zien.

''lol.php''

nu doet die het niet meer.
als ik op wamp klik staat er geen 'www directory' map tussen :S!

Terug
Naar boven